Afgelopen weekend hadden Pandorro en ik onze allereerste wedstrijd ooit, zowel hij als ik hadden nog nooit een menwedstrijd gereden dus het was heel spannend hoe het zou gaan

Pandorro is een 4,5 jarig ruintje van 1 meter, we lessen nu ongeveer een paar weken elke week en daarnaast rij of longeer ik hem nog eens per week, dus zoveel trainen we eigenlijk niet, hij is ook van zichzelf heel actief en traint zichzelf de rest van de dagen in de paddock / weide

Deze foto's zijn van het losrijden in het begin, hij was hier nog wat gespannen.

Van de eerste proef heb ik geen foto's, maar hij was wat bang voor de witte hekjes dus stelling en buiging in de hoeken waren niet optimaal en op de hoefslag moest ik flink mijn best doen hem recht te richten en goed langs die enge hekjes te rijden, verder was hij wel heel braaf en goed te rijden. Voor deze proef had ik 187 punten en kregen we een 3de prijs! (van de B en L samen!)
Daarna losrijden voor de 2de proef. Ging super, hij was lekker ontspannen.

Hieronder wat foto's van het begin van de tweede proef. Hij was niet meer zo bang voor de witte hekjes en echt super fijn te rijden, ik was echt heel tevreden na afloop. We liepen langs de juryauto en de jury zei uit zijn raampje dat het goed was gegaan. Ik kreeg een compliment voor de proef en hij zei dat Pandorro een hele mooie en goede pony is en dat ik maar goed zuinig op hem moet zijn, ik ben echt super trots

Daarna had ik nog een vaardigheidsproef. Ik heb zelf nog nooit een hele vaardigheidsproef gereden en had het wat makkelijker verwacht maar dat viel me flink tegen

We hebben op de wedstrijd ook Romy_tessa van bokt ontmoet met haar super shetten! Natuurlijk moesten we even samen op de foto

Onze volgende wedstrijd is over een maand