Veel leuk nieuws!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Larissabest

Veel leuk nieuws!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-13 12:12

Wauw, ben echt zo ONTZETTEND BLIJ! Lijkt wel of er de laatste tijd alleen maar leuke dingen gebeuren! Even kleine info, anders is er helemaal niks meer van te begrijpen :') Ik ben 15 jaar, mijn hobby is (natuurlijk) paardrijden :D , ook doe ik nog fotografie erbij, heb zelf een Canon 650D, waar je dus ook wel alweer redelijk wat kan. Nou, vorige week had ik voor het eerst bitloos gereden op mijn verzorgpaard, ze deed het echt VÉÉL beter dan verwacht! Was zo trots!
Afbeelding
Afbeelding Doodrelaxed, alsof we al 5214254x bitloos hebben gereden :')
Afbeelding
Afbeelding

Die week hadden we ook nog een kleine fotoshoot gedaan van wat grondwerk, wat ook weer super ging!
Afbeelding
Afbeelding Gek paardje :+
Afbeelding
Afbeelding Los meedraven gaat ook al ietsje beter :)
Afbeelding Tsja, iedereen heeft wel eens miscommunicatie :')
Afbeelding Pround, dus even kroelen <3

Van de week weer wat minder gereden, omdat ik het weer druk heb met school enzo. Maar had toch nog eventjes een zwart/wit zelfportret op facebook gezet, waar ik echt SUPER leuke reacties op kreeg! En 3 vliegen in 1 klap geslagen: Ik heb een vriendin van me zus kunnen regelen waar ik me 'portretfoto's' op mag oefenen! En al een plan voor de zomervakantie met kennis/fotograaf: Gratis fotoshoot houden bij bos ÉN strand! En nog iets geweldigs: Van de vakantie een fotoreportage van iemand met 2 vrijheidsdressuur shetlanders en veulens! Echt, mijn dag(en) kunnen niet meer stuk! :D

Lipydo

Re: Veel leuk nieuws!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 19:15

Aaah de plezier straalt er vanaf! :D Kijk Larissa eens happy kijken hihi. Vind de closeup foto van de ogen van Larissa heel erg mooi :j Mooie plannen en hoop van de zomer met je te kunnen mee fotograferen :j

_Lizanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 13:09

Heb de zelfde camera, ben er ook erg tevreden mee :)
Ziet er goed uit hoor !

tiffaany95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:37

ziet er leuk uit :)

Hitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 16:38

Heeeerlijk als het zo goed gaat! :D Ziet er leuk uit allemaal! :)