Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Splinterz schreef:Ja tuurlijk. Maar je zou em zo vast kunnen maken dat je em iig snel los hebt. (met een sjorband met zo'n klik ding?)
In de auto heb je em toch ook vast zitten?
Ik weet niet hoe haar zoontje in elkaar zit maar als die van mij de kop dr nie naar heeft staan maakt hij zich sterk, slaat en schopt en hem dan laten zitten op een rijdende marathonwagen lijkt me ook geen goed idee. Maar goed, kan natuurlijk zijn dat die van haar wel heel rustig is en wil blijven zitten.
Ik ben 2 en ik zeg nee.
Splinterz schreef:Kindje van 3 of ouder zou ik idd ook los laten zitten maar 2 is wel jong hoor..
Maron schreef:M`n zoontje is inderdaad bijna 2 en z`n lievelingswoordje is nee en is oersterk als hem iets niet zint,..... waarom ik hem graag mee wil nemen,..... er met het gezin op uit en ervan genieten! Hij heeft gelukkig niet altijd van die driftbuien,.... het is een ontzettend rustig mannetje maar ind als hij iets anders wilt,...wel fijn om jullie reacties te lezen. ik heb een bomproef trekpaard ervoor lopen,scheelt al ontzettend veel,maar ind geneen paard is 100% te vertrouwen,.... ik had geen andere topics gevonden over dit onderwerp,als iemand een link voor me heeft,graag,...
Maron schreef:M`n zoontje is inderdaad bijna 2 en z`n lievelingswoordje is nee en is oersterk als hem iets niet zint,..... waarom ik hem graag mee wil nemen,..... er met het gezin op uit en ervan genieten! Hij heeft gelukkig niet altijd van die driftbuien,.... het is een ontzettend rustig mannetje maar ind als hij iets anders wilt,...wel fijn om jullie reacties te lezen. ik heb een bomproef trekpaard ervoor lopen,scheelt al ontzettend veel,maar ind geneen paard is 100% te vertrouwen,.... ik had geen andere topics gevonden over dit onderwerp,als iemand een link voor me heeft,graag,...