Bedankt! 
Ik heb eigenlijk geen idee hoe die wedstrijden allemaal in zijn werk gaan in België. Er zijn verschillende verenigingen, en ik denk dat die allemaal andere regels hebben. Deze wedstrijd is ieder geval onderling, vandaar dat ik overweeg om mee te doen. Er zijn geen uitgebreide regels dus.
Qua kledij zou ik dan mijn wedstrijdoutfit van het paardrijden (nog nooit gebruikt
) dragen.
Vervoer is wel nog een probleem, hopelijk kan Luna meerijden met een vriendin.
De wedstrijd is elk jaar hetzelfde, vorig jaar ben ik gaan kijken omdat een vriendin meedeed met haar shetlander. Dat is toch wel al een geruststelling, dat ik ongeveer weet wat ik kan verwachten.
Proefje heb ik al een keer geoefend in de weide, niet ideaal maar heb geen bak. Ik ga het proefje vanbuiten leren, want ik weet niet zeker of ik een voorlezer kan vinden.
Over het losrijden, hoelang doe je dat dan? En wat doe je dan precies?
Hoe hebben jullie pony('s)/paard(en) gereageerd op hun eerste wedstrijd? Er zal veel lawaai zijn en veel mensen die staan te kijken. Luna is niet echt gewend aan al dat volk om haar heen. Ik denk niet dat ze zal schrikken (100% verkeersmak), maar verwacht toch wel dat ze er onder de indruk van zal zijn. Op straat vertraagt ze vanzelf als ze mensen ziet, omdat ze weet dat ze dan wat aandacht krijgt
maar ik hoop niet dat ze op wedstrijd dan ook zo sloom zal zijn...