Ik ben sinds kort bezig met Natural Horsemanship met mijn paard. Heb hier vorige week les in gehad en het had een zeer positief resultaat op mijn paard. Hij is volgens mijn instructrice een gelegenheidsdominant en ik probeer dit te verminderen door oefeningen, want hij kan soms erg door drammen. Nu ben ik op zoek naar een paar spullen die ik geleend had, maar nu ook graag zelf wil aanschaffen. Dit zijn: -touwhalster maat full -leadrope -stick+string Heeft iemand nog tweedehands spullen te koop? Of weten jullie een goede site of ruitersportzaak die deze spullen verkoopt?
Ik ben via Facebook lid van '2dehands paardenspullen NH, recreatief, bitloos, boomloos' groep en daar worden regelmatig van zulke dingen aangeboden. Je zou ook bij Equiplay kunnen kijken, die verkoopt ook goede spullen
Zoals Nicky al zegt: EquiPlay En die FB-groep. Als je op 4 mei naar de EquiDay gaat (zie mijn onderschrift) kun je daar ook spullen kopen, waaronder EquiPlay, maar ook andere aanbieders zijn er
Je kan ook op bokt markt kunnen kijken. Verder heb ik wel spullen van horsecharms.eu
Tamaar88
Geplaatst: 14-04-13 14:19
ik heb eventueel een paars met geel touwhalster (met halsterclipje) en een stick met string te koop. De stick is weinig gebruikt. Ik zelf gebruik een zweep of me handen. Touwhalster kan ik voor je wassen eventueel
Stuur me anders een PB bericht als je interesse hebt
FenneBecidor
Geplaatst: 27-04-13 21:04
Ik heb op mijn website verschillende merken met de producten die je zoekt, oa Barefoot, Equiplay, Seilerei Brockamp, USG en HKM, misschien kan je er vinden wat je zoekt
Equiwishes.com heeft goedkope spullen en vooral leuke! Heb daar namelijk ook besteld.
CastaMickey
Geplaatst: 30-04-13 20:48
Je hebt natuurlijk al op marktplaats en de boktmarkt gekeken.. Touwhalster kun je misschien zelf maken?
Gerdjee
Geplaatst: 21-05-13 15:46
je kan ook op http://www.horsecharms.eu/ kijken voor een touwhalster en leadrope^^
MNHL
Geplaatst: 14-08-13 18:52
Ik kan wel een touwhalster en leadrope voor je maken, pb me maar
spiritajax
Geplaatst: 07-09-13 19:50
Een neckrope is ook handig, zeker als je wilt rijden. Op www.horsecharms.eu verkopen ze suuper mooie NH spullen, voor niet eens zo heel veel geld. Ik koop er super vaak dingen, en het is echt van goede kwaliteit.. (Vooral die special editions van de Painted Pony, die zijn holyyy
Bedankt voor de tips allemaal heb de spullen inmiddels gevonden. Neckrope lijkt me idd ook heel gaaf om te proberen! Band met mijn paard is enorm veranderd door NH, positief:)