[AR] Super leuke dag met een foto shoot in Gieten :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nobje

Super leuke dag met een foto shoot in Gieten :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 12:34

Hoi Allemaal

Met toestemming van de fotograaf dames dat we alvast hun foto's gebruiken om mee te spammen op bokt...
Mijn bijdrage :j

Verleden zondag was er een foto shoot in Gieten. Ik had de data mega door elkaar gehaald. Maar gelukkig was mijn vriendin zoute nootjes zo scherp om me op het rechte pad te houden. Zij zou met haar vosseman gaan en ik met Sudar.. maar die had zijn been een beetje dik. Dus maar geen risico... los daarvan zat hij nog mega dik in zijn wintervacht.... Maar Nob daarentegen had een min of meer geschoren velletje... dus met wat kunst en vlieg werk.. menwagen en paard naar Zoute nootjes en daar de vosseman opgehaald... pfff dat was nog even hard werken ha ha ha ha

En toen door de dichte en ijskoude mist (en enorm de pe in het weer) naar Gieten. bij aankomst zat alles wat we aan de menwagen hadden gebonden vastgevroren.. grrrrrrrrrr en de aangevroren mist was niet van plan te wijken.. :brr:

Bij het poseren was het nog :brr: |( :brr:
maar bij het los laten van de paarden in een paddockje en het rijden was het gelukkig opgetrokken en kwam de zon.... iedereen werd helemaal happy :9 *\o/*

Dus hieronder "Nob" en zijn presentatie... kijk mennen is ook leuk !

Met dank aan fotograve Marjolein,

Even los in een padockje... lekker joh in dat door het zonnetje verwarmde zand :D

Afbeelding

En dan nog even lekker :P

Afbeelding

En dan.... lekker met de kar, en wat ging het fijn. Boven verwachting

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En dan na afloop moet alles weer in en aan de trailer... pfffffff
Maar het was het meer dan de moeite waard. Ik zal van de andere fotograves ook nog wat foto's plaatsen... Maar ja deze branden gewoon onder de muiknop weg ha ha ha ha ha.......
Ik ga van de andere dames ook nog wat mooie foto's plaatsen.. ik hoop ook op wat hulp bij het uitkiezen... je kan ze immers niet allemaal nabestellen .... (willen natuurlijk wel :+ :j )

SandraWierda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 13:30

mooie foto's *\o/*

Ymor

Re: Super leuke dag met een foto shoot in Gieten :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 23:07

Mooie omgeving daar!

Tolbergfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 13:58

Gaaf!

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 14:03

Hee, wat leuk en wat en mooie foto's. Wat was dat een mooie dag. Wel een gepuzzel om de kar en alle spullen mee te nemen, maar het is gelukt! De eerste fotomeeting voor mij, en allemaal ervaren mensen er omheen. Zo leuk om wat mensen in het echt te zien van het forum. Volgende keer met Sudar misschien? Nob en Vosseman hadden het wel heel gezellig samen. Dat ging heel goed.

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 17:14

Leuk, daar is Nobje! Mooi paard hoor, en wat was het een leuke dag he! :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:21

Ah wat een mooie omgeving zeg, om te mennen. Leuk!

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-13 12:43

Het is ook heel mooi daar. Alleen met de kar de bult op, dat zag er wel spannend uit vanaf de zijkant. Er zijn heel mooie foto's gemaakt.

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-13 20:57

Wauw gave foto's!

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 09:08

Dank voor alle leuke reacties,

Mag ik nog wat spammen.....

Afbeelding

Het was een ontzettend mooie locatie, en ik vind het jammer dat je bij foto shoots zo weinig menners ziet. Ik vind een aanspanning ook zo mooi op foto's. En ik denk dat ze in Gieten weer hebben laten zien dat een aanspanning toch ook echt heel smaakelijk op de foto kan staan...

En hieronder kijk mamma we kunnen het *D <3

Afbeelding..

Als ik weer eens boos op hem ben zal ik maar eens naar deze foto's kijken.... dat is waarschijnlijk goed voor de lach therapie ha ha ha ha....