Met toestemming van de fotograaf dames dat we alvast hun foto's gebruiken om mee te spammen op bokt...
Mijn bijdrage

Verleden zondag was er een foto shoot in Gieten. Ik had de data mega door elkaar gehaald. Maar gelukkig was mijn vriendin zoute nootjes zo scherp om me op het rechte pad te houden. Zij zou met haar vosseman gaan en ik met Sudar.. maar die had zijn been een beetje dik. Dus maar geen risico... los daarvan zat hij nog mega dik in zijn wintervacht.... Maar Nob daarentegen had een min of meer geschoren velletje... dus met wat kunst en vlieg werk.. menwagen en paard naar Zoute nootjes en daar de vosseman opgehaald... pfff dat was nog even hard werken ha ha ha ha
En toen door de dichte en ijskoude mist (en enorm de pe in het weer) naar Gieten. bij aankomst zat alles wat we aan de menwagen hadden gebonden vastgevroren.. grrrrrrrrrr en de aangevroren mist was niet van plan te wijken..

Bij het poseren was het nog

maar bij het los laten van de paarden in een paddockje en het rijden was het gelukkig opgetrokken en kwam de zon.... iedereen werd helemaal happy

Dus hieronder "Nob" en zijn presentatie... kijk mennen is ook leuk !
Met dank aan fotograve Marjolein,
Even los in een padockje... lekker joh in dat door het zonnetje verwarmde zand

En dan nog even lekker

En dan.... lekker met de kar, en wat ging het fijn. Boven verwachting

En dan na afloop moet alles weer in en aan de trailer... pfffffff
Maar het was het meer dan de moeite waard. Ik zal van de andere fotograves ook nog wat foto's plaatsen... Maar ja deze branden gewoon onder de muiknop weg ha ha ha ha ha.......
Ik ga van de andere dames ook nog wat mooie foto's plaatsen.. ik hoop ook op wat hulp bij het uitkiezen... je kan ze immers niet allemaal nabestellen .... (willen natuurlijk wel