Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lara_Silver schreef:Jij lijkt hier niet aan te wennen en grijpt iedere aangelegenheid aan deze methode met hand en tand te verdedigen, is helemaal niet nodig, je zal nooit iedereen bereiken en ieder heeft het recht zijn mening te vormen over een bepaalde methode.
Cassidy schreef:Lara_Silver schreef:Jij lijkt hier niet aan te wennen en grijpt iedere aangelegenheid aan deze methode met hand en tand te verdedigen, is helemaal niet nodig, je zal nooit iedereen bereiken en ieder heeft het recht zijn mening te vormen over een bepaalde methode.
Absoluut mee eens, ik kan nooit iedereen bereiken. Maar de vraag is, is dat een tekortkoming van mij of van de mensen die ik probeer te bereiken?
Billy schreef:Grappig dat steeds duidelijker wordt dat extremisme niet alleen binnen de godsdienst voorkomt, maar ook in de paardensport.
Ik vind het wel een risico, van bepaalde vormen van omgaan met je paard, als je hem alle initiatief onttneemt, en geen paard laat zijn. Wat ik zie van Parelli past wel een beetje in dat straatje, maar misschien wel meer bij de aanhangers die het niet helemaal snappen dan bij de mensen die de methode goed hanteren...
Bowen schreef:Dan heb ik een verkeerd beeld bij LH blijkbaar, dacht altijd dat dat ging over "robotpaarden" die met de lichtjes uit op de automatische piloot hun riedeltje afwerkte.