De liefste allround tinker Bobby Dazzler met Felicia Garcia

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Felicia14

De liefste allround tinker Bobby Dazzler met Felicia Garcia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-03-13 20:42

Hoi allemaal,

Ik denk dat sommige mij wel kennen met de film 'Penny's Shadow' en natuurlijk de tinkerdagen, sokkenwasrit op zeeland en nog veel meer. ;)
Ik moest van mijn vriendin een Bokt account aanmaken omdat ze vond dat ik een leuke pony had en het met de rest van de paarden liefhebbers moest delen en zo gezegt zo gedaan.
2 jaar geleden heb besloten om vrijheidsdressuur met mijn tinker Bobby dazzler te doen.
Hij kan het al heel goed! Kijk maar naar deze foto's.
Wat vinden jullie? :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En ik doe het ook onder het zadel ;)

Afbeelding

Bobby is een lieve tinker ruin van bijna 8 jaar. Hij kan onwijs goed crossen, dressuur rijden is niet zijn sterkste kant, omdat hij het niet leuk vind, maar hij kan het wel goed. Bobby kan ook heel goed springen, maar liefst 1,10!
Helaas heb ik daar geen foto van, maar wel 1 van 80 cm op de tinkerdag leusden wedstrijd.
misschien kennen jullie tinker liefhebbers mij nu wel ;)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik heb ook meegedaan aan de film 'Penny's Shadow' kijk maar eens op google, daar vind je me wel met bobby ;) En niet te vergeten, Bobby is gek op water, maar dat zijn alle tinkers wel volgens mij. :j
Hij is gek op eten en snoepjes en daar doet hij echt alles voor!
Bobby doet ook een beetje aan bisloos western rijden, maar dat hou ik gewoon als afwisseling :)

Afbeelding

Afbeelding

Voor de rest is Bobby echt een schat, je kan alles met hem doen, zoals onder hem door kruipen, op hem staan, bokje springen :P achterstevoren zitten, liggen op hem ook achterstvoren en nog veel meer! Tis echt een grote goedzak ;)

_Roosmarijn_

Re: De liefste allround tinker Bobby Dazzler met Felicia Garcia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 09:02

Hij is echt leuk, heb je inderdaad een aantal keer gezien op de tinkerdagen (en je op de foto gezet dus haha). :)

febee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 17:47

Mooi paardje hoor!
Je kan er zo te zien veel mee!
Veel succes verder met oefenen.

Lara

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-13 19:03

Wat een knap ding zeg!!

Felicia14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-13 20:12

Hoi,

Dank jullie wel voor jullie leuke reactie's!
Ik ben tegenwoordig bezich met horsemanship via youtube met Pat Parelli.
Dan bekijk ik 's avonds een horsemanship filmpje en ga dan de volgende dag met Bobby oefenen en dat lukt aardig :D

Vanaf 1.00 zie je dat hij het paard achterwaards en voorwaards laat lopen zonder teugels en dat ben ik ook aan het oefenen ;)
Hier zie je het filmpje van Pat Parelli:
http://www.youtube.com/watch?v=xcXcbXA9oVk

Volgende week plaats ik een filmpje van Bobby en mij dat we daar mee bezich zijn. :)

O ja, bijna vergeten. Ik heb ook een foto van mij en Bob dat ik op hem sta, zonder dat hij daar iets om geeft.
Helaas is hij een beetje wazig, maar het is wel leuk om even te bekijken :P
Afbeelding

Groetjes!

JoycexEnya

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 11:43

wow super gave tink
lekker allround zeg ;)

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-13 21:23

wat heb je gespeelt in penny shadow

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-13 00:52

Leuke foto's! Knappe Tink is 't!

Felicia14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 21:43

Hoi allemaal,

Ik heb een filmpje gemaakt van Bobby zonder zadel en hoofdstel, zoals beloofd!
Wat vinden jullie? Bobby snapte het in 2 dagen!

View My Video

En Anke98, ik heb inderdaad in Penny's shadow gespeeld, kijk maar naar deze foto's hieronder.

Helaas staat Bobby er niet op omdat mijn stiefvader dacht dat ik toch niet gekozen werdt en toen hadden we Bobby al op de trailer gezet. Ik was daarom de enige zonder paard.. :( Dat vondt ik zóoo stom, maar ja, daar kunnen Bobby en ik ook niks aan doen.
Daarin tegen kan ik wel zeggen dat dit een hele mooie ervaring was, want ik ben 2x geinterviewd door de krant en erin gekomen met een foto, in een tijdschrift gekomen (de penny), een eigen pagina gekregen in de Battie (tinkerblad waar ik lid van ben) op tv geweest en ook nog in een film gespeeld en dat allemaal samen met Bobby!

En als ik dit jaar mijn examen heb gehaald mag ik samen met Bobby van mijn moeder weer naar Ameland een week om met Bobby te zwemmen!! :D

Hier is de link waar ik op het jeugdjournaal ben gekomen. (op de achtergrond zie je me! en als Bobby schud, hihi :j

http://jeugdjournaal.nl/item/183094-paa ... nfilm.html

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Felicia14 op 25-03-13 21:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Felicia14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-13 21:51

O ja, sorry Anke98, ik was vergeten om te vertellen dat ik gewoon een figurant was. We hebben geen tekst enzo gekregen. Das wel jammer, maar ze hadden gezegt dat we een tekst kregen en echt in het beeld kwamen, maar dat was allemaal één grote leugen!! Wij de 7 figuranten moesten alles zelf betalen behalve de slaapkamers en het onderhoud van onze paarden en ze hadden ook gezegt dat alleen wij zevenen op ameland mochten komen, maar de rest van de mensen die ook naar de casting zijn geweest waren ook op ameland en dat vond ik niet eerlijk, maar zij moesten echt alles betalen ook de slaapplaatsen.

Maar ja, het was wel leuk, zelf heb ik met Lammerd Haanstra gereden op het strand en over zijn friese paard en over mijn tinker gepraat dat het wel hele leuke beesten zijn, dat eigenlijk veel meer mensen moeten meemaken dat koudbloeden ook leuke paarden zijn ;)