Ik denk dat sommige mij wel kennen met de film 'Penny's Shadow' en natuurlijk de tinkerdagen, sokkenwasrit op zeeland en nog veel meer.

Ik moest van mijn vriendin een Bokt account aanmaken omdat ze vond dat ik een leuke pony had en het met de rest van de paarden liefhebbers moest delen en zo gezegt zo gedaan.
2 jaar geleden heb besloten om vrijheidsdressuur met mijn tinker Bobby dazzler te doen.
Hij kan het al heel goed! Kijk maar naar deze foto's.
Wat vinden jullie?

En ik doe het ook onder het zadel

Bobby is een lieve tinker ruin van bijna 8 jaar. Hij kan onwijs goed crossen, dressuur rijden is niet zijn sterkste kant, omdat hij het niet leuk vind, maar hij kan het wel goed. Bobby kan ook heel goed springen, maar liefst 1,10!
Helaas heb ik daar geen foto van, maar wel 1 van 80 cm op de tinkerdag leusden wedstrijd.
misschien kennen jullie tinker liefhebbers mij nu wel

Ik heb ook meegedaan aan de film 'Penny's Shadow' kijk maar eens op google, daar vind je me wel met bobby

Hij is gek op eten en snoepjes en daar doet hij echt alles voor!
Bobby doet ook een beetje aan bisloos western rijden, maar dat hou ik gewoon als afwisseling

Voor de rest is Bobby echt een schat, je kan alles met hem doen, zoals onder hem door kruipen, op hem staan, bokje springen