hoi ik zoek iemand die mij les kan geven in het grondwerk. wat ik ermee wil bereiken is een betere band en vertrouwen in elkaar, dat ik de leider ben als ik op de grond sta! me paard staat in milsbeek en zoek iemand die op locatie komt. heeft iemand tips? ik heb hier gekeken maar kwam niemand eindeljk tegen. misschien kunnen jullie mij helpen?
Kijk maar eens op de site van emiel voest, daar staat een lijst op met gediplomeerde instructeurs. Ik zit helaas iets te ver bij je vandaan, wellicht kan iemand van mijn collega instructeurs je verder op weg helpen. Succes!
Ja zie het nu ook. Sinds een aantal dagen is de nieuwe site online, sommige menus moeten nog worden gevuld, waaronder deze lijst. Ik verwacht dat dit op korte termijn gaat gebeuren.
Hey , ik zit zelf op de twolazysevenranch en vind het super !Daar heb je een paar gediplomeerde instructeurs die op verplaatsing gaan . Ik weet zelf wel niet of ze zo ver rijden , dan zul je even een mail moeten sturen hier is de link : http://www.anders-paardrijden.be/ groetjes
ik ben ook al enkele keren op de 2lazy7 ranch geweest en dat is inderdaad heel leerrijk en echt leuk !!!
Marrrr93
Geplaatst: 23-03-13 15:34
angels horse coaching, zij komt op locatie (Ik weet niet hoe ver zij gaat). Zij heeft alles wat ze weet ook geleerd op de 2lazy7 ranch, en geeft hier nu verder les in
Mara Munten in Meterik geeft les volgens de emiel voest wijze, ik heb er diverse cursussen gevolgd, dankzij Mara kan ik Devon nu veel makkelijker laden in de trailer zonder poeha. Of ze op locatie komt is volgens mij niet het geval, ze heeft liever dat er naar haar toegekomen wordt, maar wellicht kun je contact met haar op nemen en kijken wat mogelijk is, eventueel meerdere personen tegelijk koppelen wellicht? www.maramunten.nl