Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shetter schreef:Ik wil graag recreatief in het bos mennen wanneer mijn vriend met zijn motor weg is, in de zomer liefst wekelijks (2 a 3x) en liefst toch een uurtje of 2 maximaal weg zijn.. het moet een leuk vlot tempo zijn (voor een shet natuurlijk) met een deel ontspannen stap stukken tussen.
flettie schreef:Onze Shet is net aan geen meter. Ouderwets type dus erg breed en stevig/robuust.
Hij trekt met gemak zijn sulky en mijn man+mij over het verharde of (kort) gras. Een zandpad met aangestampt zand kost wat meer kracht maar lukt hem nog wel. In het mulle zand wordt te zwaar met 2 personen voor hem.
Jammere is alleen dat we nooit meer met hem mennen.... Manlief gaat liever met onze 2-span Tinkers op pad en ik schijt eigenlijk 7 kleuren stront tijdens het mennen
keona schreef:flettie schreef:Onze Shet is net aan geen meter. Ouderwets type dus erg breed en stevig/robuust.
Hij trekt met gemak zijn sulky en mijn man+mij over het verharde of (kort) gras. Een zandpad met aangestampt zand kost wat meer kracht maar lukt hem nog wel. In het mulle zand wordt te zwaar met 2 personen voor hem.
Jammere is alleen dat we nooit meer met hem mennen.... Manlief gaat liever met onze 2-span Tinkers op pad en ik schijt eigenlijk 7 kleuren stront tijdens het mennen
misschien een leuke pony voor ts die jij hebt