Sandrina schreef:Lijkt me enig om mee te doen. Ik kan alleen niet ontdekken hoeveel deelname kost. Bij de lunches staat €6,50, maar ik kan zelf ook krentenbollen mee nemen. Ik wil die ritten rijden.
Hoi Sandrina,
Ik heb het even voor je opgezocht, ik denk dat je er
overheen gekeken hebt.... dus bij deze even voor je gecopieerd
en geplakt...
Kosten deelname:
Het startgeld is € 30,= per combinatie voor drie dagen. Men kan ook één of twee dagen starten, dit kost dan € 15,= per combinatie per dag. Passagiers betalen € 4,= per dag. Men is dus niet verplicht de volle drie dagen mee te rijden.
Indien gewenst, dient U de lunch á € 6,50 bij de inschrijving via de website te bestellen.
Voor inhoud lunch zie: Inschrijfformulier
Bij het startgeld is inbegrepen:
Routebeschrijving en aanvullende informatie.
Bij aankomst koffie of thee. Tijdens de ochtend- en middagstop koffie, thee of frisdrank met iets lekkers.(uitgezonderd de lunch). Evenementenverzekering en een leuk aandenken als u de 3 dagen hebt meegereden.
Om in aanmerking te komen voor het aandenken, dient U op elke pauzeplaats een stempel te halen.
Tevens zijn er op alle pauzeplaatsen tegen betaling kleine versnaperingen en extra drankjes verkrijgbaar.
Er zijn afdoende veiligheidsmaatregelen en noodvoorzieningen getroffen, zoals verkeersregelaars, assistentie van hoefsmid, dierenarts en transport bij noodgevallen voor mens en dier.
Inschrijven:
Klik hiervoor in het menu op: Inschrijfformulier.
Tot 1 augustus 2013 is het mogelijk om via de website in te schrijven.
Secretariaat:
Stichting Tubbergse Men- en Ruiterdagen,
p/a Vosmeerstraat 7,7651 EN Tubbergen.
Email: info@tubbergsemenenruiterdagen.nl
Je vind het hier:
http://www.tubbergsemenenruiterdagen.nl/informatie
nou veel plezier met plannen