Net als vorig jaar wil ik jullie, namens Menvereniging De Roode Beek attenderen op en uitnodigen voor een prachtige oriëntatierit, inclusief vaardigheidsparcours, voor menners én ruiters in de prachtige omgeving van Windraak (Limburg) .
Oooh wat zou ik graag mee willen doen...maar heb geen vervoer voor mijn koetsje...om nou eerst naar de windraak te rijden vanaf nuth en dan nog de rit zelf en weer naar huis is wat veel van het goede ben ik bang..we zijn net weer opgang na onze winterstop..... Als iemand nog een groom zoekt....PB maar;)
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-13 20:58
Erica_Risje: als je contact opneemt met Raymond (zie flyer) is er wellicht best iets mogelijk . Er zullen wellicht menners zijn in de vereniging (of buiten de vereniging) die een groom kunnen gebruiken.
De nieuwe datum voor de Jägermeister-rit is bepaald op 19 mei. Opgave kan wederom bij R. Voncken (zie flyer)
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-13 23:27
Zoals eerder gemeld is de rit verplaatst naar 19 mei, 1e Pinksterdag. Het is nog mogelijk om je aan te melden, dus heb je tijd en zin om een rit in het mooie Limburgse te rijden (mennen en onder de man rijden kan allebei!), schrijf je dan snel in. Voor de kosten hoef je het iig niet te laten.