mammaloetje schreef:nou heb het tuig is al aangepast door iemand die zei dat ze er verstand van heeft dus tips zijn altijd welkom ik zal zo gauw mogelijk even zien dat ik even een nieuwe foto er van kan maken of het nu wel goed ligt.
ronnie25: hij vind de kar alleen al dood eng om er bij in de buurt te komen, zelf met lekker eten niet eens.
Wat een schattig beestje, hij/ze zal/zullen vast mooi staan voor de wagen!
Maar helaas zal het weinig zin hebben om dit tuig nog verder 'aan te passen'. Het borstblad is gewoonweg echt te kort, zoals Jelleee ook al opmerkte. Dan kan je wel van alles proberen aan te passen, maar daar maak je dat borstje niet langer mee.
Ik zou het tuig dus dan ook verkopen (hoe jammer ook), het past gewoon niet en is dus ook niet passend te maken.
Edit: ook het hoofdstel past gewoon niet. Je hebt de bakstukken al op z'n korst zitten, en nog hangt het bit te laag, en zitten de oogkleppen te laag. Meer gaatjes kan je er ook niet bijmaken, igg niet genoeg om het bit en de oogkleppen op de juiste hoogte te krijgen.
Ik zou écht een ander tuigje zoeken die wel goed past, en deze weer verkopen, want hier heb je op deze manier gewoon niets aan.