Ik wou jullie weer even laten zien hoe ver Barones en ik zijn met Vrijheidsdressuur

Ookal is het meeste op deze foto's het compliment te zien, doen wij ook nog meer dingen! Zoals: Jambette, Spagaat, Flemen, Nee schudden, Voer weigeren (zijn we nog mee bezig),
Back (nu nog alleen als ik meeloop, maar we zijn aan het oefenen dat ik stil sta en zij weg loopt

We zijn nu meer dan een jaar bezig met vrijheidsdressuur, en ik vind dat we al aardig ver zijn gekomen

(We zijn uiteraard wel begonnen met wat kleinere oefeningetjes, maar de Jambette stond niet zo goed op de film (dit zijn screenshots haha) dus daar heb ik niks van

We beginnen ernaast! Compliment van voren, zo'n beetje de 2de keer van voren

Na een paar keer er op!
Eerst even rekken en strekken! Jambette erop

Na een paar keer rek en strek oefeningetjes, en een paar keer hele voorzichtige pogingen voor het compliment, durfde ze op der knietje!

Ze lijkt heel dun op deze foto, ze is ook wel aan het afvallen, maar we proberen het tegen te houden!
Neckrope af! Victory haha!

Nog een Jambette zonder iets

Hiertussen ook nog een compliment gedaan zonder tuig, maar ik stond een beetje met me kont naar de camera dus het zag er niet echt mooi uit

En nog last but not least nog een complimentje op de grond! Hier bleef ze heel lang zitten

Tips zijn altijd welkom! Maar wel lief brengen