mijn paard wou ik leren knielen. de eerste 2 dagen deed hij dit perfect. daarna dacht hij van als ik het snoepje zo niet krijg dan hoef ik het niet. kan iemand me helpen hoe ik verder met hem kan?
Mirim@ ik snap je reactie niet helemaal Vlalery vraagt om hulp en niet op jou reactie...
Ik vind het leuk dat ze aan vrijheidsdressuur doet juist ter afwisseling. Vlalery, ben je nu dan gestopt met snoepjes geven? ik zou daar pas mee stoppen als je het knielen geheel op zweep/stem commando hebt staan. Dan begrijpt je paard het denk ik ook wat meer
ik vind het inderdaad gewoon leuk voor de afwisseling meer ook niet. ik geef hem elke keer een snoepje zodra hij het doet maar nu vertikt hij het om het te doen:S misschien moet ik eens iets anders proberen ??
Nee dan zou ik rust nemen het is een gevorderd kunstje, ik zou eventjes verder gaan met de andere dingen die hij kent, Misschien zit hij ook wel niet lekker in zijn vel
dank je wel ik ga er eens naar kijken. hij is ook nog erg jong dus snap het ook wel. maar omdat ik afwisseling erg belangijk vind hij moet het leuk blijven vinden.