Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shenavallie schreef:Het lijkt mij een replica, gemaakt in Polen of Hongarije. Daar maken ze veel (duurdere) wagens na voor betaalbare prijzen. Excuses als ik ernaast zit.
haarlem schreef:Shenavallie schreef:Het lijkt mij een replica, gemaakt in Polen of Hongarije. Daar maken ze veel (duurdere) wagens na voor betaalbare prijzen. Excuses als ik ernaast zit.
Je moet flink je best doen om een wagen te vinden die niet in polen is gebouwd, die markt is al jaren in handen van de polen. ik heb al een paar keer een menwagen producent in polen bezocht ivm sponsering.
En namaken? dat doet men in china, is al eens geprobeert en in nederland verkocht o.a. onder de naam Dutch, geen doorslaand suc6.
Betaalbare prijzen in een sport die als algemeen aangeschreven staat duur te zijn, ook daar moet je je best voor doen of compromissen sluiten op de kwaliteit. Maar dan ook niet verdrietig zijn als het niet lang mee gaat of tegen valt. Weet wat je koopt en en wat je ervan verwacht, of spaar door. Uit eigen ervaring weet ik dat goede maar ook de duurdere kwaliteit op de lange termijn uiteindelijk goedkoper is.