. Zodra ik hem van me weg wil krijgen lijkt het wel alsof hij ineen keer helemaal gek wordt. Oren in de nek, neusgaten optrekken en maar op me af lopen. Als ik op zo'n moment daarvraag of een keer een tik met de zweep geef, staat hij recht omhoog voor me af kapt hij, net een hengt..
. Hij heeft het al vanaf het begin door : zodra ik iets van m afloop en richting achterhand wijs met de zweep draait hij zich heel snel om en/of zwaait met zijn hoofd zodat hij weer recht voor me staat. Op een volte krijgen is dus totaal onmogelijk. de keren dat het toevallig lukt draait hij nna een rondje weer naar binnen en komt regelrecht op met afgestormd, als ik dan niet opzij ga loopt hij dus echt over me heen! Ik spreek uit ervaring
. Ik weet dat hij dus steeds zijn zin krijgt maar ik kan dit niet oplossen. Ps gewoon los in de bak komt hij ook rgelrecht op me afgelopen als ik hem probeer weg te jagen (al dan niet zonder zweep) en loopt me vervolgens alleen maar achterna en als ik dan ga rennen galoppeert hij me zlefs achterna, maar zich weg laten sturen ho maar.
sorry voor het lange stuk maar dit is nogal vervelend