Door hevige sneeuwval en de telefoon die als camera dient weinig actiefotos

Goedenmorgen gaan we nog wat doen vandaag baas?:

In het tuig:

Halthouden:

Stappen:

Happy face:

En als laatste een lekkere dikke pakkerd

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
[***] schreef:wat leukwat een schattige pony, vooral foto 2 is lief
alleen moet idd niet je hoofdstel anders? wij hebben geloof ik dezelfde hoofdstellen op de manege en de neusriem moet dan toch over het bit heen ipv tussen het bit en zijn hoofd door zegmaar?
(het kan heel goed dat dat helemaal niet moet, ik heb er niet zo veel verstand vanmaar het lijkt idd een beetje vreemd te zitten)
[***] schreef:okee, dan neem ik terug wat ik gezegd hebweer wat geleerd.
moet sowieso nog een hoop leren, op de manege was het van, als 'ie niet luistert sla je maar wat harder. en daar was ik het niet mee eensmaar nou rijd ik dus helemaal niet meer
verder vind ik trouwens dat het er heel ontspannen uitziet, met z'n oortjes naar vorenzie je ook lang niet altijd :p
[***] schreef:uit nieuwsgierigheid: waarom heb je de sperriem er af gehaald?
lijkt me leuk, met een sulkyik heb wel een keer lange teugels gedaan op een ponykamp maar nog nooit gemend. lijkt me nog best lastig :p hoe oud is 'ie? heb je hem zelf beleerd?
snap dat je niet durfde te crossen met een slee, volgens mij lig je dan zo ondersteboven :p
jawel, ik vind het echt heel jammer dat ik nu niet meer rijd. ik had een bijrijdpaardje waarmee ik met de eigenares buiten ging rijden, en zij leerde me ook dingen over bitloos rijden en natural horsemanship enzo, maar ik had eigenlijk te weinig tijd(zit in mijn examenjaar) dus zij is helaas, maar logischerwijs naar iemand anders op zoek gegaan.
ik zit nog te twijfelen of ik na mijn examen op zoek zal gaan naar een nieuw bijrijdpaard aangezien ik eind augustus als het goed gaat ga studeren en dan waarschijnlijk helemaal weinig tijd zal hebben...