[AR] Door de sneeuwstorm

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tiffany

Door de sneeuwstorm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 20:53

Vandaag hebben wij ook lekker gesleed :j

Door hevige sneeuwval en de telefoon die als camera dient weinig actiefotos ;)

Goedenmorgen gaan we nog wat doen vandaag baas?:
Afbeelding

In het tuig:
Afbeelding

Halthouden:
Afbeelding

Stappen:
Afbeelding

Afbeelding

Happy face:
Afbeelding

En als laatste een lekkere dikke pakkerd :')
Afbeelding

Huberta

Re: Door de sneeuwstorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 20:55

geweldig!

x_Heidi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:24

Leuk! Alleen je hoofdstel zit niet goed volgensmij bij je bakstuk (Je neusriemdeel zegmaar, zit om het bitdeel gewikkeld als je me snapt)

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 21:27

wat leuk :) wat een schattige pony, vooral foto 2 is lief :)
alleen moet idd niet je hoofdstel anders? wij hebben geloof ik dezelfde hoofdstellen op de manege en de neusriem moet dan toch over het bit heen ipv tussen het bit en zijn hoofd door zegmaar?
(het kan heel goed dat dat helemaal niet moet, ik heb er niet zo veel verstand van :') maar het lijkt idd een beetje vreemd te zitten)

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 21:59

[***] schreef:
wat leuk :) wat een schattige pony, vooral foto 2 is lief :)
alleen moet idd niet je hoofdstel anders? wij hebben geloof ik dezelfde hoofdstellen op de manege en de neusriem moet dan toch over het bit heen ipv tussen het bit en zijn hoofd door zegmaar?
(het kan heel goed dat dat helemaal niet moet, ik heb er niet zo veel verstand van :') maar het lijkt idd een beetje vreemd te zitten)

Dit is een hoofdstel met een hoge neusriem, sperriempje heb ik er af gehaald, maar hij zit idd wat gedraait :+

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:11

okee, dan neem ik terug wat ik gezegd heb :) weer wat geleerd.
moet sowieso nog een hoop leren, op de manege was het van, als 'ie niet luistert sla je maar wat harder. en daar was ik het niet mee eens :') maar nou rijd ik dus helemaal niet meer :(
verder vind ik trouwens dat het er heel ontspannen uitziet, met z'n oortjes naar voren :) zie je ook lang niet altijd :p

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 22:20

[***] schreef:
okee, dan neem ik terug wat ik gezegd heb :) weer wat geleerd.
moet sowieso nog een hoop leren, op de manege was het van, als 'ie niet luistert sla je maar wat harder. en daar was ik het niet mee eens :') maar nou rijd ik dus helemaal niet meer :(
verder vind ik trouwens dat het er heel ontspannen uitziet, met z'n oortjes naar voren :) zie je ook lang niet altijd :p

Het hoofdstel is ook wat te groot hoor, hij zit nu iig niet zoals die hoort te zitten, en ook nog is gedraaid dus dit is niet het goede voorbeeld :7 Hij heeft een heel fijn hoofd, al valt dat nu niet op met die teddyvacht, het eerst wat op het verlanglijstje staat is ook een nieuw hoofdstel.

Zo hoort hij te zitten: http://www.google.nl/imgres?q=hoofdstel ... ,s:0,i:118

En deze zie je vaak op de manege:
http://www.google.nl/imgres?imgurl=http ... Ag&dur=591

Wat leuk dat je dat wel opvalt :j Het is een hele leergierige pony die het echt leuk vind om voor je te werken, dat merk je aan alles. Normaal rijd ik met hem met de sulky, dat doet die echt heel erg goed en na bijna elk ritje ben ik apentrots op hem :j Vandaag was die zelfs ietwat gespannen, hij houd van sneeuw, werken, en lekker crossen.. dat durfde ik alleen niet echt aan met de slee :')

Jammer dat je niet meer rijd, ben je dat ook niet meer van plan?

95Ellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:30

uit nieuwsgierigheid: waarom heb je de sperriem er af gehaald?
lijkt me leuk, met een sulky :) ik heb wel een keer lange teugels gedaan op een ponykamp maar nog nooit gemend. lijkt me nog best lastig :p hoe oud is 'ie? heb je hem zelf beleerd?
snap dat je niet durfde te crossen met een slee, volgens mij lig je dan zo ondersteboven :p
jawel, ik vind het echt heel jammer dat ik nu niet meer rijd. ik had een bijrijdpaardje waarmee ik met de eigenares buiten ging rijden, en zij leerde me ook dingen over bitloos rijden en natural horsemanship enzo, maar ik had eigenlijk te weinig tijd(zit in mijn examenjaar) dus zij is helaas, maar logischerwijs naar iemand anders op zoek gegaan.
ik zit nog te twijfelen of ik na mijn examen op zoek zal gaan naar een nieuw bijrijdpaard aangezien ik eind augustus als het goed gaat ga studeren en dan waarschijnlijk helemaal weinig tijd zal hebben...

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 22:54

[***] schreef:
uit nieuwsgierigheid: waarom heb je de sperriem er af gehaald?
lijkt me leuk, met een sulky :) ik heb wel een keer lange teugels gedaan op een ponykamp maar nog nooit gemend. lijkt me nog best lastig :p hoe oud is 'ie? heb je hem zelf beleerd?
snap dat je niet durfde te crossen met een slee, volgens mij lig je dan zo ondersteboven :p
jawel, ik vind het echt heel jammer dat ik nu niet meer rijd. ik had een bijrijdpaardje waarmee ik met de eigenares buiten ging rijden, en zij leerde me ook dingen over bitloos rijden en natural horsemanship enzo, maar ik had eigenlijk te weinig tijd(zit in mijn examenjaar) dus zij is helaas, maar logischerwijs naar iemand anders op zoek gegaan.
ik zit nog te twijfelen of ik na mijn examen op zoek zal gaan naar een nieuw bijrijdpaard aangezien ik eind augustus als het goed gaat ga studeren en dan waarschijnlijk helemaal weinig tijd zal hebben...

Mennen is ook erg leuk! Misschien is er wel een vereniging bij jou in de buurt die lessen geeft?

De sperriem heb ik er af gehaald omdat het hem alleen maar irriteerde. Hij is nu bijna acht en ik heb hem inderdaad zelf beleerd. Ik heb hem vanaf 5 maanden dus een aardige tijd nu. Hij is nog steeds hengst maar hij is zo verschikkelijk braaf en bom en bomproef. Ik prijs me dan ook echt gelukkig met die gekke shet :j :')

Jammer dat je zo weinig tijd hebt, maar er zal heus wel weer eens wat op je pad komen!