[AR] en alweer een slee topic , maar nu in mooi matchend blauw

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

unihorses

en alweer een slee topic , maar nu in mooi matchend blauw

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 00:03

ook wij hebben gesleet ! kijk en geniet :D en o ja, we moeten natuurlijk wel match ookal zit ik niet op haar.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

achteraanzicht
Afbeelding

ja, er komt een tuig hoor, maar zo gaat het ook wel prima eigenlijk alleen voor de singel voor haar borst maak ik een hoes.

en aan het einde lekker rollen !
Afbeelding

en morgen komt er meer sneeuw *\o/*

PeerAppel

Re: en alweer een slee topic , maar nu in mooi matchend blauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 19:17

Ziet er leuk uit alleen ik heb zo'n gevoel dat de rest van Bokt dit niet zo heel leuk gaat vinden...

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 22:15

PeerAppel schreef:
Ziet er leuk uit alleen ik heb zo'n gevoel dat de rest van Bokt dit niet zo heel leuk gaat vinden...

daarom heb ik ook erneer gezet erkomt tuig, omdat deze manier niet helemaal volgens het boekje is. ze is wel bekent met mennen .

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:18

PeerAppel schreef:

Ach, bokt heeft altijd wel wat te zeuren als het niet volgens het boekje gaat :')

Ziet er super leuk uit! Hopen dat het hier in het noorden ook nog even gaat sneeuwen!

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 22:20

Leffroi schreef:
PeerAppel schreef:

Ach, bokt heeft altijd wel wat te zeuren als het niet volgens het boekje gaat :')

Ziet er super leuk uit! Hopen dat het hier in het noorden ook nog even gaat sneeuwen!

dit is in het noorden :D zo ziet het er hier al 3 weken uit *\o/*

Geaa05

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-13 22:23

Haha ik moest even kijken! 'Huh, zelf geknutseld tuig?'
Ik heb dat ook ooit gedaan (ondertussen heb ik ook een tuig). Het scheelt dat er geen enorm gewicht van een kar achter hangt. Ik zeg, niks mis mee! En als het los/kapot klapt is het je eigen schuld dus ik heb geen commentaar haha.

Ziet er leuk uit! En ik zou zeggen, ga alvast opzoek naar een mooi cobalt blauwe tuigonderlegger hahaha!
Laatst bijgewerkt door Geaa05 op 20-01-13 22:28, in het totaal 1 keer bewerkt

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-13 22:25

Geaa05 schreef:
Haha ik moest even kijken! 'Huh, zelf geknutseld tuig?'
Ik heb dat ook ooit gedaan (ondertussen heb ik ook een tuig). Het scheelt dat er geen enorm gewicht van een kar achter hangt. Ik zeg, niks mis mee! En als het los/kapot klapt is het je eigen schuld dus ik heb geen commentaar haha.

Ziet er leuk uit! En ik zou zeggen, ga alvast opzoek naar een mooi cobalt blauw tuigonderlegger hahaha!

met stof kun je heel creatief zijn :D
en mijn oom heeft wel 30 tuigen liggen, dus er is vast wel 1 die haar past. even invetten en het is weer zo goed als nieuw, moet er binnenkort maar even langs.