He mensen, weet iemand of het mogelijk is een tuig met vaste draagriem te laten veranderen in beweegbare draagriem? Heeft iemand dit laten doen? Het is haast onmogelijk om betaalbaar tuig te vinden voor een mini-shet met ook nog eens een beweegbare draagriem. Nou heb ik een leuk tuig gevonden van een goed merk wat ik over kan nemen, maar de draagriem zit vast. Iemand ervaringen? En waar heb je dit laten doen?
Hmm, kun je niet alleen een ander schoftje aanschaffen dan? Weet niet hoe groot je mini precies is, maar op bokt is nu een ideal schoftje met beweegbare draagriem te koop, is maat shet. Wel met ronde lichgtogen
Albert
Geplaatst: 31-01-13 22:45
Ja, dat kan, maar ik denk dat het verbouwen ook vrij prijzig is. De draagriem kan aan de buitenkant over de schoft gemaakt worden. VanderWiel gebruikt deze methode bij zijn marathontuigen.
Waarom is het zo moeilijk om een tuig te vinden met losse draagriem? Veel merkloze goedkope tuigen hebben een losse draagriem en ook de ideal tuigen die tevens een goede kwaliteit hebben en in mini-maat beschikbaar zijn hebben een losse draagriem.