Sommige zullen Elina mss al kennen, voor de andere die haar niet kennen: Elina is echt de beste pony die je je maar kan wensen!

Heb haar nu ongeveer een 3 tal maandjes... En ze heeft al zooooo ontzettend veel geleerd.

Ze is trouwens een erg gereserveerde pony, ze laat niet zomaar iemand toe zonder dat ze die volledig vertrouwd. En ik heb de indruk dat ze die klik echt aan het maken is bij mij.

Ze is echt volledig gefocust op mij, wat in het begin helemaal niet zo was.

We zijn nu ongeveer een maandje bezig met met VD + grondwerk en kijk zelf maar wat we al bereikt hebben.

Wat ik ook nog snel wil vertellen voor dat jullie het filmpje zien, is dat ze het tot vorige week zelfs niet kende om in draf te volgen aan het touw. (longeren kent ze trouwens ook niet). Na aantal keren oefenen, begon het aardig te lukken aan het touw... Maar ik had niet verwacht dat ze het zo snel zou leren zonder touw. TER INFO: ik gebruik hierbij geen stem of zweepcommando, ze volgt mij puur op mijn lichaamsbeweging.

Ze loopt mij idd nog een beetje voorbij, maar zolang ze gefocust blijft op mij (stoppen wnr ik stop) vind ik dat al erg netjes.