Vandaag heb ik dan eindelijk mijn sulky op kunnen halen.
Een leuk ding maar wel veel roest en een scheef wiel

Mijn vader is daar wel handig mee en de eigenaar van de ponys ook.
Teuntje is een super lieve bonte shet merrie van 9 jaartjes jong en bij de eigenaar loopt ze zo af en toe voor de kar.
Ik verzorg haar nu alweer een jaartje, maar ik zie haar als mijn eigen pony want ik mag met haar doen wat ik wil (de echte eigenaren denken er precies zo over).
Nou is Teun super leuke en lieve pony, maar ik wou graag wat meer serieus met haar gaan doen, meer in de richting van wedstrijden.
Daar kwam dus mennen uit, en zo doende heb ik een sulky gekocht.
De sulky moet eerst nog helemaal opgeknapt worden en ik snap dat ik niet meteen wedstrijden kan gaan rijden.
Eerst moet Teun natuurlijk nog wennen aan de sulky (ookal denk ik dat dit totaal geen probleem voor haar is), en dan natuurlijk veel trainen.
Ik heb nog een men les tegoed wat de eigenaren voor mij hebben geregeld, waar ik zeker weten gebruik van ga maken.
Uiteindelijk zou ik heel graag (kleine) wedstrijden willen gaan rijden met Teun voor de sulky.
Alleen weet ik totaal niks van wedstrijden, en al helemaal niet van men wedstrijden

Kan iemand mij hier misschien meer over vertellen? Hoe dit gaat en alles?
Het verhaal is iets langer geworden dan ik had verwacht, respect als je het hebt gelezen