Blackdevils heeft er eentje,misschien hem eens pb'en
jorika1986
Geplaatst: 13-01-13 22:03
Ik heb een GoPro HD Hero 3 Silver edition.
Maakt super scherpe beelden in de zon maar ook als het wat donkerder is. bijvoorbeeld later op de avond of in de bossen. Maar ik wil je aanraden om je camera niet op je helm te monteren. Ten eerste voor je eigen veiligheid (je kunt op de camera vallen met alle gevolgen van dien) En ten tweede, je krijgt hele stomme beelden want als jij je hoofd draaid om ergens naar te kijken draaid de camera mee. Aangezien je van plan bent om hem tijdens wedstrijden te gebruiken, draai je je hoofd regelmatig en snel. Je kijkers van het het filmpje worden behoorlijk misselijk van het snelle gedraai. Aan je wagen vast maken is 10 keer leuker kijken en filmt behoorlijk stabieler. En 1000x veiliger!
De GoPro is water dicht tot 60 meter diep. schok /val/ stoot bestendig. Licht, compact, makkelijk te bedien en te monteren. Heel veel montage manieren voor allerlei oppervlakten. (harnas, buizen, schroefdraad, etc.)
Ik gebruik hem al een aantal maanden op de motor. en rijdt niet alleen op asfalt... En rijdt daarbij ook nog eens als een ...nou ja, mafkees Camera zit als een huis! Nog geen milimeter verschoven.
Tis helaas niet goedkoop...Maar o zo mooie beelden.
Helaas nog niet getest op de menwagen. Gister een nieuw houdertje besteld om het om buizen te klemmen. Zal zsm beelden maken en op Bokt zetten!
dat is idd een dure, maar deze is dan eigenlijk iets te groot,
ik wil gewoon n kleine ronde, en ja ik wil hem ook af en toe op mijn motor bevestigen.
Erik2007
Geplaatst: 15-01-13 00:34
Zelf rij ik nu ongeveer een jaar met een Bullit HD. Zelf een klembevestiging gemaakt midden bovenop de cap. Black Devil heeft de nieuwste versie met geloof ik klittebandmontage. Nooit geen gaten boren in jouw cap om de camera te bevestigen. Safety first!!! Midden bovenop de cap is de beste positie: 90 gram op de zijkant gemonteerd, daar heb je echt hinder van. Experimenteren met de positie; zelf de cap op of de groom, of op de marathonwagen (zweephouder of andere beugel) kan soms hele leuke beelden geven. Bij mij staat voorop, dat het mijn wedstrijd zeker niet mag storen. Zet er muziek onder als je het videofilmpje online zet, maar probeer wel geschikte muziek te gebruiken. Voor de bokkers, die meer info wensen en oa. een link naar mijn Youtube filmpjes graag even een PB!
Veel succes!!
nobje
Geplaatst: 17-01-13 15:09
Hoi
Ik kwam nog iets tegen met een helm camera... mischien kan je even kijken van wie die link is ? Dan kan je haar vragen wat en hoe m.b.t helm camera.. Zag er wel leuk uit in ieder geval.. Nou hieronder de link
Ps. zag het hier op bokt, maar ben vergeten waar.. Kon het nog wel terug vinden op youtube... sorry
jorika1986
Geplaatst: 20-01-13 20:32
Zoals beloofd gister even een filmpje gemaakt met mijn camera. Camera is gemonteerd onder de zweephouder. Filmpje is vrij saai , maar na ongeveer 10:00 minuten gaan we een stukje door het bos. Prachtig gezicht zo in de sneeuw en die besneeuwde bomen.
Heb zoveel mogelijk op 'vers' sneeuw gereden en daarbij een drafje ingezet. Bij gladheid hebben we rustig gestapt (zoveel mogelijk gladheid vermeden)