Afgelopen weekend wedstrijd gehad met mijn twee kleintjes. Eerst was het plan alleen met Macho te gaan,
omdat Hunter nog maar 7 keer voor de kar had gelopen, maar omdat het zo goed ging toch maar proberen.
Even wat meer informatie.
Hunter is een driejarige NMPRS pintaloosa hengst die nu zo n 3 weken voor de kar loopt. Hij is erg braaf en zelfs met zijn
tweede keer op vreemd terrein wist hij zich goed te gedragen.
Macho is een 10 jarige Shetlandruin, vosbont en al 8 jaar in mijn bezit. Loopt al bijna 7 jaar voor de kar dus ervaring genoeg.
We gaan niet zo vaak op wedstrijd dus als we gaan, en hij de pionnen ziet heeft hij het racen al in zijn hoofd.
Hunter mocht als eerste. Dressuur ging ontzettend netjes. Halsstrekken ging zelf een beetje terwijl we dat niet eens geoefend hadden,
middendraf kwam er niet helemaal uit maar ach, hij heeft zijn best gedaan. Maarliefst 202 punten! Met nog extra training word dat echt
een toppaard dus! Ontzettend trots.

Toen de vaardigheid. Ik zei nog tegen Aniek, hij zal alles wel eng vinden, ik doe wel twee poortjes en dan stop ik. Maar hij vond niks eng,
neehoor, hij vond het juist hartstikke leuk!

Macho zijn beurt. Tijdens het inrijden voor de dressuur al volledig met de vaardigheid in zijn koppie. En zijn vriend Hunter was nergens in beeld,
dus hij was lekker energiek. Ging daarom ook niet erg goed maar toch 189 punten waar ik echt ontzettend blij mee ben.

En zijn tijd om te knallen. Het vaardigheid parcours. Binnen 97 seconden waren we klaar. Hard dat het ging! Helaas 1 balletje maar dat mocht niet baten,
we zijn met een eerste plek naar huis gekomen.

Ben weer trots op mn kampioentjes. Nu twijfel ik toch heel erg over een startpas.