vandaar dat ik zelf even een topicje open. Als er wel nog een ander soort gelijk topic is, mijn excuses!
Ik wil dus gaan beginnen met NH, het lijkt mij een super mooie en goede methode om je paard te leren begrijpen en een echte band met hem/ haar op te bouwen. Nu heb ik me al wat ingelezen op internet. En mijn vriend had het boek ''mijn trainings methoden in woord en beeld - Monty Roberts'' liggen en daar ben ik nu in begonnen, en er is nu al een andere wereld voor mij open gegaan.
Ben nog niet heel ver in het boek, maar mijn vraag is nu zijn er ook nog andere boeken die ik zou kunnen lezen over NH?
En welke volgorde is handig zodat het nog begrijpbaar is? Had al een aantal boeken gevonden. Maar wil ook wel de ervaringen van andere horen over de boeken welke aan te raden zijn voor een beginner in het NH.
Op ten duur als ik de theorie er achter begrijp wil ik ook gaan kijken voor lessen, aangezien ik zelf liever niet zomaar wil gaan prutsen.
Wil nu eerst dit boek uit hebben van Monty Roberts, maar wat kan ik daarna het beste gaan lezen? Of kan ik beter stoppen omdat dit toch niet een heel goed boek zou zijn en beter één van Pat Parelli gaan lezen of een ander boek?
Alvast bedankt