[AR] wagen verhuren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pippenstein

wagen verhuren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 00:21

Omdat ik mijn wagen niet zo veel gebruik in het weekend, maar hem ook eigenlijk niet wil verkopen zit ik er over na te denken om hem te verhuren. Het is een wagen type wijkmans met marathon wielen en is geschikt voor grote pony klein paard. Ik woon twee straten van de Loonse en Drunense duinen dus ik vraag me af of hier animo voor is.
Hij staat momenteel in de garage om de remmen te repareren maar in het voorjaar ( maart ) is hij wel klaar.

StalNollie

Re: wagen verhuren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 00:23

en hoe wil je dit gaan regelen als er iets mocht gebeuren.. kar gaat stuk door toedoen van paard.. of kar gaat stuk op onderhouds dingen en paard raakt beschadigd ..
ik zou het nooit doen..

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:52

Ik ben het met bovenstaande eens.
Dalijk zit je door het toedoen van een ander zelf zonder wagen.
Of besluiten ze dat jouw wagen zo lekker rijdt, dat ze hem maar gelijk mee naar huis nemen...

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:54

Haal jezelf geen ellende op de hals :n

Kun je alleen maar spijt van krijgen ...

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 10:55

Op zich een leuk plan. Maar wel goed even navragen hoe het
zit met bovenstaande punten. Huurcontractje ofzo.

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 12:57

Leuk idee, handig voor mensen die niet met paard en kar kunnen reizen.

Je zou idd even moeten kijken hoe het gaat bij schade, sowieso een contract opstellen.
Mocht er schade ontstaan door ongelukken oid, dan neem ik aan dat je het vergoed krijgt door de verzekering? Gebruikschade (zoals lak enz) kan je niet veel mee denk ik, dat gebeurt nou eenmaal.

Heb er geen ervaring mee iig :P

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 13:00

Leuk idee.
Maar ik zou m'n eigen wagen nooit gaan verhuren. Veel te bang dat er wat mee gebeurt.

Zowiezo dan voor die tijd met z'n 2-en om de wagen heen lopen om de actuele staat van de wagen vast te stellen. En dan ook een contractje opstellen.

pippenstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-13 16:51

mijn idee was ook om een soort contract op te stellen. Ik rijd zelf weinig met deze kar want ik vind hem nogal groot voor mijn haf, ik heb zelf nog een ander wagentje dat ik eigenlijk vaker gebruik omdat het lichter is> Maar mijn man wordt gek als ik hem verkoop want ik moest en zou die wagen toen hebben, maar hij is dus eigenlijk net een maat te groot. Dus hij staat er maar. Wagen was ook niet superduur en volgens mij ook niet door een bekende bouwer gemaakt. maar verder prima wagen voor grote pony of paard. Heb er ook een verstelbare burry bij en ik wil eventueel proberen om er een langboom voor te kopen ( zat er niet bij maar kan er wel op gezet worden)
De oproep was ook meer bedoeld voor medebokkers die graag hier eens hier willen komen rijden> ik ga geen advertentie op MP zetten ofzo.

reina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:02

Nou, ik zou hier wel animo voor hebben. Maar ik denk niet dat ik de doelgroep ben waar je naar op zoek bent. Ik zou namelijk (zeker in het begin) ook hulp nodig hebben. Ik heb zelf weinig ervaring met mennen, maar mijn paard kan het wel. Ik wil heel graag praktijkervaring op doen, maar stuit steeds op praktische problemen. Ik heb onvoldoende budget en ruimte om alles al aan te schaffen, maar zou het wel graag een paar keer doen. Lijkt me fantastisch! Als het bevalt, dan kan ik gaan sparen :D Dus mocht je ook willen verhuren aan mensen inclusief hulp en evt tuig, dan ben ik zeer geinteresseerd.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-13 17:42

Omdat uit je laatste post blijkt dat het hier om een advertentie gaat (het aanbieden van je wagen aan medebokkers), hier een slotje. Je mag uitsluitend adverteren op de Bokt Markt.