[AR] Welke sulky het beste?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dennisvlieg

Welke sulky het beste?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-13 23:01

Het is niet voor mezelf maar voor me moeder dus sorry als ik overkom als iemand die er niet veel verstand van heeft, maar welke sulky (tweewieler) is het beste voor een shetlander van ongeveer 86 cm hoog?? Ze wil zowel hobbelig als vlak terrein rijden. Sulky moet plaats bieden aan twee personen omdat ik soms wel mee zal gaan. En verder dus goede vering en budget tussen de 500 en 1000 euro. En geen roze want dan ga k nie mee 8-)

LvdO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 00:03

De sulky Cavaletti van horseshop international lijkt me een erg fijne sulky, die ga ik voor mijn Shetland pony ook gebruiken en extra leuk: je kunt er ook nog een slee-onderstel op monteren, dan heb je 's winters meteen een slee!

Xx

dennisvlieg

Re: Welke sulky het beste?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-13 00:46

LvdO: da hadden wij ook gezien met dat onderstel. Wel hopen op sneeuw dan :) Maar ik las ook ergens dat ze bij sommige mensen snel verbuigen, die van cavaletti?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 17:04

Omdat de FAQ en de vele topics die hierin vermeld staan, voldoende informatie geven, hier een slotje.