Iets wat mij altijd trekt maar om de een of andere manier van nature niet echt komt is bij mij vrijheidsdressuur, hoe gemakkelijk en soepel al het andere grondwerken gaat, is dat dat echt iets waar ik veelal blijf steken. Ik heb van de zomer met vriendin les gehad van Robin (NistaVD) wat erg leuk was(Remie kon al kusje, toucheren, spreken) en hebben toen de Shake en Jambette aangeleerd. Zelf ben ik aan de slag geweest met de spagaat, met balkje ging die super, maar zonder bleef lastig..
Vandaag was Nikki (VisibreTeam) langs geweest, wat laten zien dat hij al kon, en toen aan de slag gegaan, begonnen met het stilstaan in spagaat.
Remie had nogal de neiging om na even spagaat terug te gaan(spieren kweken!!). We begonnen meteen zonder balkje en wonder boven wonder ging dat meteen soepel! Daarna wat geoefend met hoofd omlaag en langzaam dat voetje erbij voor het Compliment ! Trots

Foto's van warming up zijn niet gemaakt.
Hij gooit trouwens zijn gevalletje naar buiten, niet teveel op letten, doet ie wel vaker(ook gewoon in de paddock bijv, 't is gewoon een vies manneke

1.

2.

Eerst Nikki laten zien
3.

Dan ben ik aan de beurt

We zijn trouwens nog niet dieper dan dit gegaan, ook omdat het toch andere spieren zijn e.d. gaan er gewoon lekker aan werken

4.

Oefenen met pas-doorlopen
5.

Nikki weer even laten zien
6.

7.

En ik weer

8.

Nogmaals compliment
9.

Buiging (je ziet mijn ongemakkelijke houding dat het duidelijk nog even wennen is

10.

De afsluiter

Foto van vorige week lekker kusje geven

Nog een filmpje van de Spaanse pas x2

Geen hoogstandjes, niet veel foto's maar ben er erg blij mee, veel geleerd en vooral lekker dingen waar ik zelf mee aan de slag kan