Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
en dan een beslissing maken!sumic schreef:Geldt deze korting op een heel tuig? Want ik moet ook een ander tuig hebben. Nadeel van divoza is dat ze geen tuigen willen passen. Je mag eerst een heel tuig kopen en als een onderdeel niet past mag je komen ruilen. Ik denk namelijk dat we een dubbelspan ideal tuig maat pony en cob gecombineerd nodig hebben, maar zou dat graag in de1x goed willen bestellen.
Zelf twijfel ik over de leather tech en over de webtech. De laatste is erg prijsgunstig,sterk en geen onderhoud,prima voor training en marathon, maar niet zo mooi voor de dressuur.
als ik de webtech neem is dat een 2de tuig voor de marathon en training. We gaan zowiezo voor de leathertech. Maar ik kan een sterk tuig lenen om ze eerst te beleren.als ze dan netjes voor de wagen lopen krijgen ze een mooi passend tuig. Deze aanbieding komt nog net te vroeg. Ik ben wel benieuwd of je echt 25 procent korting krijgt op een heel tuig of alleen op een onderdeel.
Zijn alleen even bij de Divoza langs geweest om te vergelijken. Wij zijn ook voor de zware marathon gegaan en kregen inderdaad mooi veel korting
Was de moeite.