Hoi Eline,
Dankjewel voor je uitgebreide antwoord, fijn
Ja helaas slechte kwaliteit, ik had foto's als hoofdmoot en een filmpje met mobiel.. helaas waren de foto's allemaal heel erg bewogen of donker dus vandaar t filmpje op bokt.
Klopt ik was erg bezig om op de hoefslag te blijven en de figuren nog vrij juist te rijden en mijn handen doen dan rare dingen haha.
Er was op deze wedstrijd niemand die dit nog kende dus ik was echt allang blij als ik normaal de figuren door kwam, zonder een pony die wegschoot en t één afgang zou worden hahah
Dat is in ieder geval gelukt
Thuis lukt het beter om mijn handen meer op één plek te houden al zit ik nog wat te klieren wat betreft houding 1 en houding 2 die jij laat zien!
Ik weet nog niet zo goed wat ik nou zelf het prettigst vind, met het wisselen van hand vind ik het prettiger vanuit nr 2 maar misschien is dat ook omdat het me alleen op die manier soepel afgaat en in in nr 1 het wat rommelig wordt. Maar dat zal de tijd wel leren als ik hier wat meer ervaren in wordt. Ik moet stiekem wel lachen, ik gaf jou feedback in je vorige topic op handen wat te hoog en ik moest er zelfs tijdens mijn proef nog aan denken, maar het blijft verdomd lastig om ze laag te houden en je pony in de juiste houding, juiste tempo en eventuele schrikreacties voor te zijn
De kleine voltes ga ik zeker oefenen ook