ik heb sinds 4 jaar een draver genaamd Yela. In die 4 jaar zijn er altijd periodes dat het rijden iets beter gaat,maar grotendeels wil het eigenlijk niet zo goed en is het altijd een heel karwei om haar op mijn tempo te laten stappen,laat staan draven of galloperen.
Van het zomer heb ik het mennen weer opgepakt en dit ging zo ontzettend goed,ik voel me beter en zij voelt zich beter! Ik ben na de zomer gestopt omdat de ''goede'' kar weg ging (stond onder een afdakje waar het kuil moest komen te staan). We hebben nu de andere kar,maar die zit even wat lastiger in elkaar en ik ben al die weken te lui geweest om er eens goed naar te kijken. Maar dit gaan we een deze dagen doen. Ik hoop dat ik hierdoor weer plezier krijg met mijn eigen paard! Want het is toch wel een naar gevoel als je meerdere paarden rijdt en het met allemaal goed gaat,behalve je eigen.
Na alle lessen,div.zadels/hoofdstellen en vele euro's heb ik me neergelegd bij het feit dat rijden niet echt iets voor mijn paard is,voorlopig niet iig!
even een filmpje van hoe goed ze het doet voor de kar!! (ook een voordeel,we kunnen vaker met stalgenootjes weg als we een paard hebben dat voor de kar kan! )
Jij en yela zijn super samen femke! Vindt het juidt zo mooi dat je altijd naar yela kijkt en waarbij zowel jij als vooral yela zich goed voelt. Ga graag een keer mt jullie mee!
dankjewel,ik ben ook dol op haar en vind het naar om haar zo gespannen te zien tijdens het rijden. En plezier hebben doe je samen,dus als zij zo gespannen is is het voor mij ook geen leuk ritje
Mennen past gewoon meer bij haar en staat 'r ook goed!
Lizzzzz
Geplaatst: 23-12-12 17:22
Ziet er geellig uit Maar volgens mij kan de broek wel een paar gaatjes lager.
Leuk hoor. Broek moet Idd wel wat lager. En fijn dat jullie zo plezier hebben op de kar, maar persoonlijk had ik wat meer rust daarbij gezien. Dit ivm de stemcommandos die niet of niet goed doorkomen.