Joep en Sunny onze mini's aan het VD'en

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nelson17

Joep en Sunny onze mini's aan het VD'en

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-12 21:53

Van het weekend hebben Brigit en ik, met Joep (de bonte) en Sunny (de witte) weer eens vrijheidsdressuur gedaan. Omdat ik nu een nieuwe camera heb, moest het natuurlijk een keer gefilmd worden :D.
                  Brigit verzorgt Sunny nu sinds ongeveer augustus en is toen ook met hem begonnen met vrijheidsdressuur. Joep heb ik nu iets langer 1 jaar en doe ik dan ook een jaar vrijheidsdressuur mee.

Zet het filmpje even op HD :)

En als afsluiting nog even samen de Jambette
                  Afbeelding

Bedankt voor het kijken :wave:

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 09:06

Wat goed! Ziet er al goed uit joh!
Omygod ben helenmaal verliefd op die bonte zeg, WAUW wat n beest! <3

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-12 14:04

ziet er goed uit! jullie hebben er plezier in :D

michelle_13

Re: Joep en Sunny onze mini's aan het VD'en

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 00:00

Yea was super gezellig :D

Borisje

Re: Joep en Sunny onze mini's aan het VD'en

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 15:37

Ziet er leuk uit! De manen van de witte :+:
Alleen soms ziet het er wel heel rommelig uit, je doet verschillende commando's voor iets en ik vind het trekken aan het touw soms er niet zo fijn uitzien. Waarom probeer je het niet lekker los? Of rennen ze dan nog weg? :P
Probeer ook de jambette goed op zweep (of stick) commando te zetten, ze kunnen het zo te zien wel! :j

Nelson17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-12 16:26

Borisje schreef:
Ziet er leuk uit! De manen van de witte :+:
Alleen soms ziet het er wel heel rommelig uit, je doet verschillende commando's voor iets en ik vind het trekken aan het touw soms er niet zo fijn uitzien. Waarom probeer je het niet lekker los? Of rennen ze dan nog weg? :P
Probeer ook de jambette goed op zweep (of stick) commando te zetten, ze kunnen het zo te zien wel! :j

Over welke van de twee heb je het haha? Bedoel je de witte of de bonte waar je verschillende commando's en het trekken aan het touw bedoelt?

Mijn bonte shet laat ik wel vaak los in het bos omdat daar rondom een hek omheen zit en stel hij rent weg is hij in ieder geval in een afgesloten ruimte. En dit is een open veld en kan hij zo de straat op rennen. Hij is overigens nog nooit weggerend in het bos hoor :) maar het idee dat hij op dit veld toch een keer de straat op rent vind ik toch een beetje eng :P

Jambette wil ik bij mijn shet inderdaad nog op zweepcommando :j

Bedankt voor jullie reacties :D