Ik vond dat het wel eens tijd werd om foto's met jullie te delen.Voorheen reed ik altijd dressuur met Emiel, en zijn Z1 dressuur geworden met de wp'en voor het Z2. Maar aangezien we allemaal wat groter en ouder worden zijn we zo'n 2,5jaar geleden begonnen met mennen. We hebben het heel rustig aangepakt.
Tuig gekocht, men kar gekocht, en alle andere nodige spulletjes.
Eerst heb ik hem een tijdje laten wenen aan het tuig, dit vond hij allemaal heel gewoon, alsof hij niet anders wist. Op een gegeven moment zijn we begonnen met het slepen et.c en ook daarop gaf hij geen kik. Dus voor de wagen gespannen. Nou meneer liep er zo mee weg en sindsdien zijn we verder gaan oefenen.
Inmiddels hebben we al wat wedstrijden gereden(in de hobby klasse) wat eigenlijk best goed ging. De laatste dressuur wedstrijd hebben we gewonnen met 210 punten. We zijn nog in overleg over een startkaart, volgend jaar willen we officieel gaan starten.
Wat ik vooral zo leuk vind is dat Emiel het echt super leuk vind, en super fanatiek is.
We zijn er nog langer niet, maar het begint er al aardig op te lijken. Waar we nu vooral mee aan het trainen zijn is de stelling en buiging. Hij vindt het heel moeilijk om zich voor de kar te buigen. Zijn hals probeer ik nog zoveel mogelijk op lengte te rijden. Wanneer ik dit niet doe, kropt hij zich op en wordt het een stuiterbal voor de kar. Hiermee zijn we dus ook nog druk aan het trainen.
Deze foto's zijn gemaakt op een dressuur+vaardigheid wedstrijd in Kootwijkerbroek.

Op naar de vaardigheid!

En nog een aantal foto's die zijn gemaakt op de oefen marathon in Wenum Wiesel.
aahh!! ENG