vd fun en en band met je paard hebben filmpje

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nellekelover

vd fun en en band met je paard hebben filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 22:09

wauw het gaat steeds beter met mij en nelleke maar ja ik krijg woensdag uitslag van me mri van me knie :( ben bang dat ik en operatie krijg

hannah41

Re: vd fun en en band met je paard hebben filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:11

Leuk filmpje! wat is er met je knie dat je een mri moet? Sterkte!

nellekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 22:37

hannah41 schreef:

nou het is nu al 2 maand terug maar ik ben op stage door me knie gegaan toen knakte er ook wat maar ik kon niet meer op me been staan dus moest ik naar de huisarts toen naar het ziekenhuis maar ja toen had ik en onderzoek en dee niks pijn en bij de huisarts voelde ik alles nog maar ja toen kreeg ik krukken en en spalk die ik er af kon halen die en week omgehad toen moest ik ook weer terugkomen maar liep nog niet normaal en me knie is nu nog steeds te dik en heb er nog steeds last van dus kreeg en scan om tekijken wat er was want me me laatste onderzoek dee het dus wel zeer ik vloog echt op die dokter zun handen af auw toen had ik ook weer 4 dagen echt en heel raar gevoel in me knie dus het beste maar hopen ik kan nu ook niet paardrijden want dat doet zeer ging het een keer proberen maar het lukt gewoon niet :(

nellekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-12 22:29

hannah41 schreef:

ik krijg en operatie :( 11 janurai moet ik heen er is iets niet goed met me kraakbeen in me knie maar hoe erg het was wisten ze niet anders kreeg k 2 operaties maar ja

Jonijoni

Re: vd fun en en band met je paard hebben filmpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 22:13

toffe shet :)