Parelli member worden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

D_Desteny

Parelli member worden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 21:13

Hallo,

Zijn er misschien mensen die voor mij wat duidelijker kunnen maken wat ik allemaal kan als ik digital member word van Parelli?

Is het het geld waard?

Ik wil graag beginnen met Parelli omdat ik voorlopig even niet ga rijden omdat we onder het zadel het vertrouwen kwijt zijn in elkaar.
Ik heb al een touwhalster, leadrope, carrot stick en string aangeschaft nu wou ik graag een parelli pakket kopen maar dat is als niet member wel erg prijzig.

Bedankt en groetjes.
Laatst bijgewerkt door D_Desteny op 16-12-12 21:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Dyonne
Moderator Over Paarden

Re: Parelli member worden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:14

Als je member wordt kun je sowieso level 1 zien. Zelf ben ik lid en doe er eigenlijk te weinig mee, maar ik vind het toch wel fijn. Er staat veel filmmateriaal online.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:15

Ik vind het het waard! je hebt allemaal opdrachten die jij met je paard kan doen. verder heb je een soort van facebook idee en kan je met andere mensen kletsen. Je kan ook een profiel over je paard bijhouden en theoretische dingen lezen. en wat ik het meest handig vind dat het level 1 filmpjes op staan en nog veel andere filmpjes! maar je kan parelli connect ook een maand uitproberen he :D

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:18

Dyonne ik heb je gelijk even gevolgt hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:22

Als member krijg je héél leuke kortingen in de shop en ben je ook lid van Parelli Connect, waar je online heel veel lees/leer/kijkmateriaal vindt. Je vindt het hele level 1 er, maar daarnaast ook alle info die ze ooit hebben uitgebracht, alle magazines, alle dvd's, ... Ik heb mezelf voorgenomen om alles te kijken & te lezen, ben nog wel een paar maanden bezig denk ik :Y)

Het facebook-gedeelte heb ik zelf niet veel mee, maar dat is ook niet nodig. Ik heb het gewoon voor de info die erop staat, om filmpjes te kijken en om ideeën op te doen waar ik me met mijn pony's op kan richten, daarvoor zijn die takenlijstjes per level die je kan afvinken erg leuk. Heb je meteen een doel en kan je kijken hoe ver je al bent ;)

Voorlopig vind ik het geld zeker waard :j

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 21:29

Bedankt voor de snelle reacties, ik geloof dat ik ergens gelezen had dat je er een creditcard voor nodig hebt klopt dat?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:31

Bankoverschrijving kan ook, maar dan moet je in 1x voor een heel jaar betalen ipv per maand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:33

Heb horen zeggen dat ze daar de laatste tijd moeilijk over doen?
Maar een creditcard hebben is op zich geen probleem, tegenwoordig heb je ook van die (gratis) prepaid creditcards, die werken ook ;) Heb er zelf zo eentje, zet je gewoon zelf een bepaald bedrag op en die kan je gebruiken bij Parelli.

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 21:35

Oke en zijn de pakketten in het Nederlands te krijgen, DVDs ondertiteld en boekjes Nederlands?

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:38

Nee, voertaal (ivm kunnen doorstromen) is engels.

D_Desteny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-12 21:41

Naja de filmpjes op internet van Pat kon ik prima volgen hij praat heel duidelijk en gebruikt geen moeilijke woorden. Mijn Engels is helaas niet zo heel geweldig.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:45

Ik heb ook een prepaid card, maar voor zover ik weet wordt er ook gewerkt aan Paypal.

Hier kan ik het Engels trouwens ook redelijk volgen ondanks dat ik niet zo'n talenwonder ben. ;)

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 21:57

Volgens mij kun je tegenwoordig ook op andere manieren betalen. :)

Parelli is idd geen 'moeilijk Engels'.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:00

Ik heb een tijd zitten zoeken maar geen andere manieren gevonden.
Heb er speciaal een creditcard voor aangeschaft ;)
Ze zijn inderdaad wel bezig met Paypal, maar voorlopig kan je daar alleen in de shop mee betalen, geen lidmaatschap. Komt misschien nog, maar geen idee wanneer ..

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-12 22:04

Oh, dan zal ik dat wel door elkaar hebben gehaald. :)