[HA] Online Horse Agility, 99% en eerste plaats!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

[HA] Online Horse Agility, 99% en eerste plaats!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-12 08:45

Hoi hoi :wave:

ondertussen doe ik al 4 maand mee aan de online horse agility wedstrijd in de Starters Level.
Afgelopen maand heb ik mijn parcours gefilmd met flink wat koorts, dus ik had er niet bepaald het beste van verwacht.

Mijn merrie stond hengstig, ik had moeite met mezelf recht te houden want mijn benen stonden vrij wankel en ik heb dus het parcours over me heen laten komen zoals het kwam.
Boven alle verwachtingen uit deden we het vrij goed toen ik de film voor de eerste keer zag.
Helemaal groot was mijn verbazing toen ik gisteren telefoon kreeg van mijn lesgeefster Vie hier op bokt (HAAT trainer) dat ik een eerste plaats had gehaald met 99% :D

We hebben flink wat winstpunten in de wacht gesleept en mogen upgraden naar de First Level *\%/*

Wie het verhaal van mij en Zyta kent (zie onderschrift) zal verbaasd zijn dat het zo goed gaat met ons.
Eerlijk gezegd, ik had het nooit durven dromen...

2012 was een prachtig jaar en de positieve curve is steil omhoog geëvolueerd, op naar een nog meer spetterend 2013!

s1993

Re: [HA] Online Horse Agility, 99% en eerste plaats!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 12:44

Wat leuk dat het nu zo goed gaat met jullie!
Hoe zit dat precies met die levels bij horse agility? Ik wist niet eens dat daar wedstrijden in waren!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-12 13:08

Bedankt, geloof zelf nog steeds niet hoe goed we het doen nu :D

Je hebt 4 levels en 2 klassen waaraan je kan meedoen.
Starter level, first level, medium level en advanced level.
Verder heb je Liberty Class en Wild Agility.
Deze laatste twee mag je altijd meedoen, hoeveel punten je hebt maakt hierbij niet uit.

Starter: 0 - 11 punten
First: 12 - 72 punten
Medium: 73 - 199 punten
Advanced: 200+ punten

In elk level werk je aan de leadrope. Naarmate het level dat je zit worden je oefeningen moeilijker.
Starter is in stap uit te voeren, bij first stukjes draven en zo ga je steeds verder en verder.
Liberty is zonder touwhalster of leadrope, wild agility is in de natuur de hindernissen gaan opzoeken.

Elke maand krijg je een parcours voorgeschreven dat je moet laten filmen door een stalgenoot of vriend.
Dat moet je uploaden via youtube en inzenden via The Horse Agility Club in de UK.
Dat wordt elke maand bekeken en je krijgt punten.
De eerste 4 plaatsen krijgen winstpunten, al de rest krijgen zowiezo 1 puntje.

Je krijgt ook opmerkingen over dingen die je goed of minder goed hebt uitgevoerd,
zo leer je telkens weer wat bij :-)

Het is een kwestie van eerlijk zjin met jezelf, sommige mensen filmen 100 keer en sturen daar het beste van op, maar dat is niet de bedoeling...

Ploempje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 15:16

Proficiat!!! ;)

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-12 07:37

Gefeliciteerd! :D Wat goed!