graag zou ik wat uitleg willen over een tuig voor een shetlander ik wil mijn shet volgend jaar als ze ruim 3 is voor de kar gaan leren maar nu vraag ik me af zit er verschil in kwa tuig voor een shet of is dit een maat ze is zelf 93/95 cm hoog en niet echt een dikkertje wie kan me uitleg geven
romyloverrr
Geplaatst: 25-11-12 19:34
het is gewoon een maat, voor shetlanders krijg je vaak al héél goedkoop tuigjes , toch raad ik dit je af , goedkoop is duurkoop , zeker in de mensport !
Nagano
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-12 19:37
romyloverrr schreef:
het is gewoon een maat, voor shetlanders krijg je vaak al héél goedkoop tuigjes , toch raad ik dit je af , goedkoop is duurkoop , zeker in de mensport !
oke welke raad je me dan aan zijn er ook goede rond de 150 euro ?
voor 150 euro zou ik dan wel voor een kunstof tuig kijken , of voor 1 tweedehands , dan raad ik een ideal aan. die krijg je nieuw helaas niet voor 150 euro. dan zou ik wel erna gaan kijken , ivm scheurtjes in het leer enz.
ik heb hier ook naar gekeken , dit is echt een prima tuig ( ik ben uiteidelijkvoor die wat ik nu heb gegaan omdat die leer is , ik dat mooier vond ( en ik tijd heb om dat te poetsen )
cassandra84
Geplaatst: 26-11-12 17:07
Misschien heb je maat mini shet nodig let op dus als je iets bestelt. Mijn pony is 95 cm niet te dik en heeft maat mini shet van Ideal.