Hoihoi, Ik ga 24 november mijn nieuwe jonge pony uitbrengen op een menwedstrijd dressuur. Deze pony is roan kleur en mijn marathonwagen is donkergroen met zwart. Het tuig dat op haar ligt is zwart met cognac onderlegd. Een erg mooi plaatje in het geheel dus. Maar ik wil mijn outfit er ook op aanpassen. Zelf zat ik te denken aan een zwarte broek met zwart menschort. Een burberry blouse met een zwart colbert jasje en een zwart dressuur hoedje. En voor mijn meisjes groom het zelfde (maar dan zonder menschort) En voor mijn jongens groom een zwarte broek, witte blouse met burberry stropdas, zwart colbert en een zwart dressuur hoedje.
Wat vinden jullie daarvan? Groetjes
Angelke87
Geplaatst: 12-11-12 20:30
hey, ik doe ook aan mennen persoonlijk vindt ik dat er in je set te veel zwart zit. Is het echt is het mes mooi maar kan het mij moeilijk voor stellen. heb je mes een foto?
kiki1976
Geplaatst: 12-11-12 20:40
Vind het persoonlijk ook allemaal wat zwart worden om eerlijk te zijn Maar wat Angelke al zegt, heb je misschien een foto?
Ik heb geen foto want ik moet mijn outfit nog kopen. Te veel Bruin past niet zo mooi bij de pony en kar. De burberry blouse zou ook al bruin zijn. Wat zou dat wel mooi zijn?
Ik zelf breng zwarte bponys uit met een bruine wagen het thema is dan ook bruin met orange heb een bruin wedstrijdvestje met orange bloem en sjaal en orange met witte hemdje. Bruine rijbroek, handschoenen en zwarte menschort. Bruine helm en schoenen.