Veel mensen weten Andres zijn verhaal al , mensen die nog geintreseest zijn ? Alles staat over zijn verleden op mijn profiel.
Maar nu even wat Anders ! Hier enkele foto's van vrijheidsdressuur. Ik ben er nu meer dan een half jaartje mee bezig en man , hij leert zo snel bij en vind het zooo leuk ! Ondertussen kent hij bijna alle kunstjes al. Ja natuurlijk , ik kan het nog veel meer uitbreiden. Maar wat ik nu al heb daar ben ik al heel erg trots op. En eindelijk kent hij zijn nieuwe kunstje helemaal perfect, liggen op commando ! Ik ben hier lang mee bezig geweest, en het was het ook zeker waard ! Kunstjes die hij kan :
- Jambette
- Compliment
- Flemen
- Op het blok
- Spagaat
- Diepe buiging
- Klassieke buiging ( nog niet af , moet nog meer uitgebreid worden)
- Achteruit lopen op stemcommando
- Rondje lopen op stemcommando
- Spaanse pas
- Liggen op commando
- Springen op commando
- Aan te teugel op commando
Wat ik nog wil bereiken :
- Zitten
- Knielen
- Piaffe
Zoals er al op mijn profiel staat ga ik niet beginnen aan het steigeren op commando. ( hier heb ik mijn redenen voor )
Enkele foto's :
Spagaat

Flemen :

Klassieke buiging

Jambette

Op het blok + Jambette

Diepe buiging

Compliment

Liggen op commando :

Dan nog 1 vraag voor jullie ! Of toch , voor de mensen die bekend zijn met VD, ik heb een probleem met DE SPAANSE PAS. Andres kan het PERFECT op commando maar er is 1 ding . Hij doet het veel te snel en hij laat zijn hoofd veel te laag naar beneden hangen ! Dit kun je zien op de video hier onder. Zijn er mensen die dit ook gehad hebben ? Of die mij raad kunnen geven , dan hoor ik het graag !
Heel erg bedankt voor te kijken ! En voor de leuke reacties die ik al gekregen heb via prive bericht ! Vind het echt heel leuk om dat te horen !