Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Splinterz schreef:De bak is groot genoeg hoor
uryanne schreef:Daarom snap ik ook niet zo goed dat mensen in de kleine bak een kar achter hun groene paard doen.
Ik ben meer voor het lange, rechte wegen werk met jonge dieren.
Ik zou zo snel mogelijk weer beginnen, maar wel met extra (professionele) hulp!
IndianLady schreef:Mijn shet heeft laatst ook een ongelukje met de sulky. Hierbij wel schade aan mn shet, benen opengehaald.
Heb hem een week rust gegeven en toen eerst weer achter hem lopen, lekker naar buiten. Hij was erg schrikkerig en op het laatst kwam er eindelijk de ontspanning (20 min. gelopen) Inmiddels zijn we een aantal weken verder en er is niks meer aan de hand.
Heb alleen de kar er nog niet bijgepakt ivm gebrek aan groom.
Michellette schreef:IndianLady schreef:Mijn shet heeft laatst ook een ongelukje met de sulky. Hierbij wel schade aan mn shet, benen opengehaald.
Heb hem een week rust gegeven en toen eerst weer achter hem lopen, lekker naar buiten. Hij was erg schrikkerig en op het laatst kwam er eindelijk de ontspanning (20 min. gelopen) Inmiddels zijn we een aantal weken verder en er is niks meer aan de hand.
Heb alleen de kar er nog niet bijgepakt ivm gebrek aan groom.
De ontspanning kan er nu wel zijn bij het er achter lopen, maar houd er rekening dat dit heel anders kan zijn als je de kar weer gaat gebruiken!!! Dan loop je kans dat alle rust weer totaal verdwenen is en dat je weer van voren af aan kunt beginnen.