Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoyCiej007 schreef:Tegenwoordig kan ik haar in volle galop zetten, zelfs vanuit stilstand, dan zijn we binnen enkele ogenblikken van 0 naar 40 km/uur en toch is ze nog steeds super op stem en je pinken terug te nemen binnen no-timeDat is echt prettig rijden.
Mijn shetmerrie die werd nogal heet en sterk als ze iets harder mocht dan een handgalopje, en die had dan ook een hele lange remweg..... daarom deed ik dat ook bijna nooit.
sorsie schreef:Ik heb een shetlander van 6 jaar oud. Is bij mij geboren en een super brave pony die vrijwel nergens bang voor is.
Maar.... ik heb hem voor de kar, maar hij vindt er eigenlijk helemaal niks aan. Hij doet alles wel, maar heeft er geen plezier in. Ik moet hem vaak aansporen voor hij de dingen gaat doen. We hebben geen beschikking over een bak, dus gaan altijd op buitenrit. Ik maak altijd korte ritjes, omdat hij er anders helemaal niks meer aan vindt.
Ik zou graag willen dat hij meer plezier in het mennen krijgt. Misschien dat jullie tips hebben hiervoor?