Omygod jij geweldig paardje!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dyonepooh1

Omygod jij geweldig paardje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 08:42

Heee bokkers,
Maandag Wa ik weer na 2 weken gaan trainen! Helaas is het hek van de wou kapot, Dus Dee ik hem liever nog even vast,
Aangezien hij echt een bommetje was!
Het ging zo goed!Waar ik vooral zo blij om was dat hij zo blij was! Meneer vond eht geweldig! :D
Je had hem moeten zien! Nonstop vloog die met 4 benen de lucht in! Geweldig dier is het ook! :o
En Wauw, wat dee hij de spaanse pas toch geweldig! helaas was het toen al redleijk donker dus zie je het niet helenmaal!
maar het was zooo schattig!

Ik hoop dat jullie het n beetje kunnen zien, aangezien eht erg donker was, maar ik moest een filmpje maken! :D

Mijn wmm dee het niet meer, dus moest ik gauw AVS downloaden, Helaas liep die vast dus is het echt een bagger filmpje, geen overgangen en een watermerk, Maar nou en!
Hier is ie dan!

dyoka

Re: Omygod jij geweldig paardje!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 08:46

Superleuk filmpje! :D

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 09:03

.....en toen werd het donker :D

Knap hoor! Leuk om naar te kijken <3

Het ziet er wel een hevig hevig mannetje uit! Zo'n gek ding en toch mooi luisteren...super!

Borisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 09:39

Ik moet wel lachen om die shetlander sprongetjes _O- :')

Alleen twee puntjes: Het is leuk dat ie zo enthousiast is, alleen op 1:03 trapte hij wel twee keer naar jou,
dit zou ik niet accepteren, je beloont hem er nu voor, maar hij had je bijna geraakt.
Je spagaat is ook wat te wijd, je ziet dat hij het compliment niet goed kan uitvoeren en dat bij de buiging zijn achterbenen niet goed onder zijn lijf heeft.

Oh en het steigeren, probeer hem wat meer op de achterhand te zetten, het is makkelijker om dit van de zijkant te doen, dan zal hij veel makkelijker kunnen blijven staan omdat hij dan meer balans heeft.

Succes! :D Het ziet er leuk uit!

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 12:45

Ah, tranen in mijn ogen haha... van emotie, wat een superleuke shetlander en wat doe jij 't goed! Wat heeft hij er plezier in,
het is net een kleine Shilas in mijn ogen. Bokken, uitsloven, ondanks dat ik het shetje niet ken voelt hij écht heel goed aan,
zegmaar! Borisje heeft de puntjes al gevonden, maar ik denk dat dat geen probleem voor jullie gaat worden.

HEEL veel plezier met dit geweldig leuke paardje! :+: Ennuh, wat is de naam van dit lied? Ik heb 'm ook eens
gebruikt, maar ben de naam kwijt...

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 19:20

Borisje schreef:
Ik moet wel lachen om die shetlander sprongetjes _O- :')

Alleen twee puntjes: Het is leuk dat ie zo enthousiast is, alleen op 1:03 trapte hij wel twee keer naar jou,
dit zou ik niet accepteren, je beloont hem er nu voor, maar hij had je bijna geraakt.
Je spagaat is ook wat te wijd, je ziet dat hij het compliment niet goed kan uitvoeren en dat bij de buiging zijn achterbenen niet goed onder zijn lijf heeft.

Oh en het steigeren, probeer hem wat meer op de achterhand te zetten, het is makkelijker om dit van de zijkant te doen, dan zal hij veel makkelijker kunnen blijven staan omdat hij dan meer balans heeft.

Succes! :D Het ziet er leuk uit!

Hee,
Alseerst dankje! :)

SPagaat is nog steeds te groot ja, Ik ben nog opzoek na een goede 'maat 'te zoeken zodat hij alsnog de kunsten ergoed bij akn uitoeren!

En dat bokken, Ik had het eigelijk niet eens door dat hij redelijk dicht bij in de buurt kwam daarom beloonde ik alsnog, maar toen ik terug zag dacht ik wel echt even 'oei! Beter op letten! :)

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-12 19:22

E_Nalanta schreef:
Ah, tranen in mijn ogen haha... van emotie, wat een superleuke shetlander en wat doe jij 't goed! Wat heeft hij er plezier in,
het is net een kleine Shilas in mijn ogen. Bokken, uitsloven, ondanks dat ik het shetje niet ken voelt hij écht heel goed aan,
zegmaar! Borisje heeft de puntjes al gevonden, maar ik denk dat dat geen probleem voor jullie gaat worden.

HEEL veel plezier met dit geweldig leuke paardje! :+: Ennuh, wat is de naam van dit lied? Ik heb 'm ook eens
gebruikt, maar ben de naam kwijt...

Haha super bedankt! :D

Dit is eht lied! http://www.youtube.com/watch?v=NloK8vA_Iu0

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-12 22:10

Wat leuk! :) Ik ben het eens met Rianne, precies dezelfde punten als ik ook al aan wilde geven :) Ga zo door!

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 19:15

Heel leuk om te zien :)
echt een schatje!

femmelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-12 14:10

Echt een heel leuk filmpje!
En heel leuk om naar te kijken

Dyonepooh1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-12 15:27

Dankjullie wel! :o