Hai hai! wou even mededelen dat vandaag eindelijk mn 2dehands tuig binnen is! Gekocht van Wereld, mijn eigen tuig die ik bij mijn kar kreeg was te groot. Ik heb een dunne hoge slanke Haf Vanmiddag naa school zal ik foto´s plaatsen van hoe die zit groetjes xje
carmenbrum schreef:Fijn. Maar is het nu nodig om hierover een topic te openen?Snap wel dat je blij bent hoor..Ach joh, zoveel dingen zijn niet persè nodig om een topic over te openen, maar dan zou bokt zo saai zijn! Leuk hoor TS! Ben benieuwd naar je foto's, veel menplezier alvast!
Jaa zeker ! ben alleen kabeltje van mn telefoon kwijt. en naar facebook zenden en dan hierheen, wil niet. Dus moet even een manier zoeken!
Dan moet je de foto van FB downloaden op je PC en dan weer uploaden via tinypic ofzo. Foto's van FB zijn over het algemeen te groot. @sandrine93, en? Moet je aan de 25 berichten komen dat je zo kort reageert?
oeeeeeeh fototjee? welk kleur is het tuig? je kunt ook alvast wel een link van facebook plaatsen de meeste mensen kunnne dat wel zien