Jaja! Ongeveer een week geleden poste ik hier mijn eerste berichtje om meer info te vragen over hoe ik het voetje geven kan uitbreiden. Heb hier veel tips gekregen, en inmiddels gaan we de goede kant op! Gaspard heeft artrose, dus ik verwacht niet te veel van hem. Hij doet nu de Jambette goed, beide voorbenen doet hij het, inmiddels is het niet alleen zijn been een stukje optillen maar begint hij echt zijn been uit te gooien! En dat na 3x oefenen. Ook kan hij al een kusje geven. Leg mijn vinger tegen mijn wang en zeg 'kusje' en ik krijg 2 vieze slijmerige lippen op mijn wang haha! Het begin van mooi staan begint er nu ook in te zitten! Vandaag ben ik begonnen met het voetje geven op de commando van de zweep. Dit pakt hij erg snel op, en vervolgens kon ik onder het zadel ook een voetje vragen en dit deed hij braaf. Ik ben zo trots op mijn maatje!! Onze band is in no-time verbeterd, aangezien hij vandaag tijdens het rijden de sterren van de hemel liep! Ik wou dit gewoon graag even met jullie delen omdat ik ZO trots op hem ben!!
Jaa daar zat ik ook al aan te denken! Ik trek binnenkort ff iemand aan zn oren mee naar stal om foto's te maken. Ik probeer het wel elke keer, maar met je ene hand een commando geven of aantikken, en je paard dat denkt dat je mobiel eetbaar is gaat dat moeilijk! Haha heb wel filmpjes, maar k moet eerst eens kijken of ik een youtube account aan kan maken, anders kan ik ze niet uploaden..
Zondag gaat zijn eigenaresse waarschijnlijk mee om te kijken hoe het gaat! Met de VD (voetje geven en kusje) en het rijden aangezien we hiermee ook flink vooruit zijn gegaan. Ik zou vragen of zij wat foto's kan maken en dan zou ik ze even op bokt zetten!