wie o wie kan mij info hier over geven

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
loulou1 schreef:wie kan me helpen vindt nu een site met sulky oxer die ook geschikt zijn voor tinkers, zou ik heel mooi vinden om erbij te hebben voor mijn paardje
.
wie o wie kan mij info hier over gevenen mischien ook fotos als jullie er zelf mee rijden
loulou1 schreef:ja zie het nu hahah sloompie . was op een site gekomen en ja nu jij zegt dat jij die hebt weet ik zeker dat joe er niet in past waarom schrijven ze dat dan op de site argghh
Ine23 schreef:Ik kom dit topic nu tegen en ben benieuwd of dit voor mijn pony een idee zou kunnen zijn. Ze is 1.32 en erg snel en vinnig. We gaan haar aankomend voorjaar vakkundig laten beleren voor de kar, maar voor thuis zou ik daarna graag een karretje hebben waar ik lekker alleen of met 2 mee kan gaan rijden, ook soort van "marathon"/behendigheidparcourstjes mee wil doen (dat is niet handig zeker met een 2-wieler?). Ik wil haar ook dressuurmatig aan het werk zetten, ze werkt heel graag voor je, maar dus evengoed mee op vakantie gaan en lange ritten gaan maken op ruiter/menpaden.
Kortom, ik ben een echte leek qua mennen, maar dit lijkt me echt een erg leuk karretje, dus zou het iets voor ons kunnen zijn?
Ine23 schreef:Bedankt voor het snelle antwoord! Ik wil geen wedstrijden rijden, heb ook geen vervoer, maar dus wel af en toe op vakantie gaan, lekker op buitenrit, wat behendigheid en dressuur oefenen,... Omdat hij zo licht is lijkt het me ook super om eventueel op het weiland/de bak dressuurmatig te trainen! Dan wordt dit zeker een optie. Hij lijkt me ook echt ontzettend gunstig geprijsd als ik zo rondkijk, wat een verschil met een mooie marathonwagen (wat ik eerst op het oog had, maar dat vond ik dan weer wat zwaar voor 'dagelijks' gebruik).