Deze wagen is behoorlijk zwaar vind ik.
gek genoeg voelde het allemaal veel gemakkelijker, veiliger enz met die minipony met mini-karretje. Raar he?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diana29 schreef:ik ben sinds kort bezig met een 2 wieler en heb altijd geleerd met een 4 wieler, ben er na 2 x al achter dat ik de 2 wieler weg de en een 4 wieler ga kopen! daar voel ik me veel veiliger bij, en het zit ook nog veel beter![]()
zal zeker persoonlijk zijn, maar zoals JoyCiej007 al zegt, je hebt meer controle en hierdoor voel je je al sneller zekerder.
Diana29 schreef:ik ben sinds kort bezig met een 2 wieler en heb altijd geleerd met een 4 wieler, ben er na 2 x al achter dat ik de 2 wieler weg de en een 4 wieler ga kopen! daar voel ik me veel veiliger bij, en het zit ook nog veel beter![]()
zal zeker persoonlijk zijn, maar zoals JoyCiej007 al zegt, je hebt meer controle en hierdoor voel je je al sneller zekerder.
Brendaaaa schreef:ok, maar ik denk niet dat je (met rem) iets te zeggen hebt met een vierwieler? En je ligt voor mijn gevoel veer eerder op je kant dan met een 2 wieler? Dat scharen vind ik ook niet zo'n prettig gevoel:-)
Brendaaaa schreef:ja, dat is dus al 1 heeeel groot puntje, dat scharen.....