Deze wagen is behoorlijk zwaar vind ik.
gek genoeg voelde het allemaal veel gemakkelijker, veiliger enz met die minipony met mini-karretje. Raar he?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Diana29 schreef:ik ben sinds kort bezig met een 2 wieler en heb altijd geleerd met een 4 wieler, ben er na 2 x al achter dat ik de 2 wieler weg de en een 4 wieler ga kopen! daar voel ik me veel veiliger bij, en het zit ook nog veel beter![]()
zal zeker persoonlijk zijn, maar zoals JoyCiej007 al zegt, je hebt meer controle en hierdoor voel je je al sneller zekerder.
zowel 4wieler als 2wieler hebben beiden voor- en nadelen. Zo kan een 4wieler wel scharen, en een 2wieler niet... Diana29 schreef:ik ben sinds kort bezig met een 2 wieler en heb altijd geleerd met een 4 wieler, ben er na 2 x al achter dat ik de 2 wieler weg de en een 4 wieler ga kopen! daar voel ik me veel veiliger bij, en het zit ook nog veel beter![]()
zal zeker persoonlijk zijn, maar zoals JoyCiej007 al zegt, je hebt meer controle en hierdoor voel je je al sneller zekerder.
zowel 4wieler als 2wieler hebben beiden voor- en nadelen. Zo kan een 4wieler wel scharen, en een 2wieler niet...
bedekt de halve pony terwijl 't dan alleen om een relatief smal schofttuig of longeersingel gaat.
of zonder dekje onder je longeersingel. Brendaaaa schreef:ok, maar ik denk niet dat je (met rem) iets te zeggen hebt met een vierwieler? En je ligt voor mijn gevoel veer eerder op je kant dan met een 2 wieler? Dat scharen vind ik ook niet zo'n prettig gevoel:-)
Brendaaaa schreef:ja, dat is dus al 1 heeeel groot puntje, dat scharen.....