Target Stick

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lucake99

Target Stick

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 21:27

Hallo , weet iemand waar je de stick kan kopen ? en ook een beetje in een leuk kleurtje , en wat voor maat moet je dan hebben als je een kleine pony hebt , iets groter als een shetlander !

MVG Luca

Nista_RX

Re: Target Stick

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:05

lucake99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 22:11

lucake99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 22:16

Ik wil graag zo'n harde stick , die ook op jouw website staat , om het paard aanteraken , dat de stick niet buigt , of is de van epplejeck hetzelfde ?

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 22:47

Er bestaan ook kleinere uitvoeringen van de stick, kindersticks dus. Misschien vind je dat prettiger?
Zo een touwtje aan de stick heet een string. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 23:32

Zoek je een targetstick of een stick voor grondwerk (zoals Parelli)? Is een verschil natuurlijk .. in je titel staat target stick, vandaar ;)

lucake99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 07:35

[***] schreef:
Zoek je een targetstick of een stick voor grondwerk (zoals Parelli)? Is een verschil natuurlijk .. in je titel staat target stick, vandaar ;)

Oo okee,ik zoek en stick vóór grondwerk! Waar vindt je dat, en wat is eigenlijk het verschil met een target stick?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 10:57

Bij EJ bv. zoals de link laat zien, ik weet dat FRA er ook eentje heeft dus elke winkel waar ze FRA verkopen zal die ook wel hebben, bij www.equiplay.nl vind je ze en uiteraard bij Parelli zelf (dat zijn de echte).

Die lijn die aan de stick zit hoort erbij, maar kan je ook los doen zodat je alleen de stick hebt. Als je verder komt in het grondwerk is die lijn handig om te hebben ;)

Een target stick is een stok met een bolletje op, die gebruikt wordt als target (om het paard te laten aanraken dus). Geen idee waar je die ergens kan kopen (is er wel hoor, weet alleen niet meteen waar), ik heb er gewoon zelf eentje gemaakt (de korte versie is gewoon een stevige tak en daar heb ik een zachte tennisbal op gedaan, als ik een langere wil dan doe ik die tennisbal op mijn grondwerkstick ;) ).

c_upcake

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 19:24

EJ heeft goede

lucake99

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 15:02

Met zo'n kontaktstok is het zeker makkelijker en veiliger , omdat je er iets verder van weg staat ,of niee ??