Zondagochtend weer naar stal en Angel lekker vertroeteld. Ze vond het alleen niet zo leuk dat de rest naar buiten mocht, zorgde voor wat stress maar ook dat is weer goed gekomen.
rond half 10/kwart voor 10 kwam de rest en kreeg Angel gezelschap. Daarna met z'n allen het parcours van Joyce opgezet en begonnen aan de theorie. Daarna mochten we gaan beginnen!
naam ; Wybrig BD
roepnaam ; Angel
ras ; Draver
leeftijd ; 8 jaartjes
actief, gek en snel onder de indruk/afgeleid. Maar ze kan zeker heel lief en meewerkend zijn.
de opzet van het parcours

Daarna de weide in en de paarden kennis laten maken met de grote variatie van hindernissen.
Begonnen met het balkje, voorvoetjes erover en weer achteruit terug. Ze begon erg door te drammen en na tips ging Joyce het proberen.

Huiswerk mee gekregen waar ik echt mee bezig moet. haar concentratie. Die ze gewoon bijna niet heeft, continue met iets anders bezig ipv met mij, vandaar ook dat ze vaak iets doet tegen het gene wat ik vraag in..
Daarna verder met de rest van de obstakels, zeiltje, doorgangen, bending poles en bottle bank. Ging bijna allemaal vrij goed, alleen de sliertjes waren erg spannend.

Na de andere groep en de pauze weer verder.
Ook begonnen aan de hoepel, vond ze erg leuk alleen ze was er totaal niet bij, ze had echt geen zin meer

En als laatst onder het zeiltje door.. Juist ja, dat vond ze erg spannend. Dankzij Joyce is ze er uiteindelijk toch onder door gegaan!
En toen was de training helaas al weer afgelopen.. nog geholpen met afbouwen en iedereen bedankt. Angel weer uit stal geplukt en richting de trailer gelopen, en ja, toen stonden we voor de trailer.. Ging ze er mooi niet in

We hebbben een enorm leuke en leerzame dag gehad, zeker voor herhaling vatbaar