Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Love_Mirra schreef:Ik doe wel aan VD, maar dit is volgens mij toch niet de manier waarop het moet gebeuren. En ze trekt hem alle kanten op aan het halster. Het gaat allemaal wat te snel en de pony's hebben er geen plezier in.. En bij de pony die bokt op het einde, vind ik haar toch hard slaan voor 'aanwijziging'
Edit: schokkend vind ik het niet, maar vriendelijk tohc ook niet
Tigra_ schreef:Het is wat snel en ik zie vrij belastende dingen kort achter elkaar gebeuren. Maar volgens mij zijn ze wel goed getraind want ze reageren snel. Dus dat is niet slecht ze snappen dus heel goed wat er gevraagd wordt en wat de bedoeling is dus zielig nee.
Ik zou het anders aanpakken misschien maar goed dat maakt dit nog niet slecht vindt het onwijs knap dat ze zo subtiel hulpen geeft eigenlijk en de kleintje erg goed en snel reageren. En ik zie weleens ergeren dingen.
VisibreTeam schreef:Tigra_ schreef:Het is wat snel en ik zie vrij belastende dingen kort achter elkaar gebeuren. Maar volgens mij zijn ze wel goed getraind want ze reageren snel. Dus dat is niet slecht ze snappen dus heel goed wat er gevraagd wordt en wat de bedoeling is dus zielig nee.
Ik zou het anders aanpakken misschien maar goed dat maakt dit nog niet slecht vindt het onwijs knap dat ze zo subtiel hulpen geeft eigenlijk en de kleintje erg goed en snel reageren. En ik zie weleens ergeren dingen.
Subtiele hulpen?
Kijk eens naar het halster bij het steigeren, zit bijna in zn ogen...
En het liggen gaat zo snel en vlot omdat ze waarschijnlijk anders harde hulpen krijgen.
Snel reageren hoeft niet altijd beter te zijn.
VisibreTeam schreef:Subtiele hulpen?
Kijk eens naar het halster bij het steigeren, zit bijna in zn ogen...
En het liggen gaat zo snel en vlot omdat ze waarschijnlijk anders harde hulpen krijgen.
Snel reageren hoeft niet altijd beter te zijn.
korbakimmy8 schreef:xSCWx schreef:Waarom is dit schokkend? Ze gebruikt de zweep enkel om aanwijzingen te geven, zie haar niet slaan ofzo?
Kijk hoe dit eruit ziet! Ik vind het er niet vriendelijk uit zien!
Of laat jij je shet ook alle kante opstuiteren?