1.

2.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Borisje schreef:Je kunt je foto's volgende keer beter plaatsen bij GVL- ITP, daar krijg je meer reacties, dit is niet bedoeld voor foto's. Ik tem wel even.
Leuke shet heb je! Alleen idd, je touwhalster is 100 maten te grootEn probeer het compliment zo aan te leren dat je hem niet naar beneden hoeft te trekken aan het halster. Anders is het geen vrijheids dressuur meer.
Borisje schreef:Ik zou toch even een ander halster aanschaffen, voor 7,50 heb je al een leuk shetlandhalster.
Want dit is en gevaarlijk en niet fijn voor de pony, omdat je zo heel erg op zijn neusbeen drukt.
Okee dan heb ik niks gezegd! Dat leek zo op de laatste foto.
Maar zowiezo kan ik je de tip geven om veel in vrijheid te werken hoor, das veel fijner!
Nista_RX schreef:Zoals al gezegd van het touwhalster, ik zou n andere aanschaffen!
Werk je ook wel eens met zweep? Is handig om te gebruiken als verlengde van je arm.Is ook niet handig als jij je paard aan het poetsen bent en je raakt met de borstel net dat plekje aan voor een kunstje... Als je aanleert dat je paard alleen iets mag uitvoeren zodra jij het commando geeft met de zweep, werkt dit iets prettiger!